Vinn mina favoriter hos Style and Fun Stuff

Nu har ni chansen att vinna mina bakfavoriter från Style and Fun Stuff värde 500 kr!
 
1. Kika på vilka sorts bakverk jag har till vänster i bild högst upp på min blogg.
2. Kommentera sedan i Julstugans blogginlägg med just det smaskiga bakverket som man ibland kan råka ta lite för många utav.
3.Glöm inte att skriva din mailadress så att vi kan kontakta vinnaren!
 
Tävlingen avslutas 23.59 onsdagen 5e december och presenteras i Julstugans blogginlägg!
 
EN VINNARE ÄR NU UTSEDD!
 
Detta är vad paketet innehåller:
  • Strössel nonpareilles - Röd 50 g
  • Strössel nonpareilles - Vit 50 g
  • Ätbara dekorationsstjärnor guld - 30 st
  • Papperssugrör - Pastell lila randig 20-pack
  • Papperssugrör - Pastell gröna randig 20-pack
  • Papperssugrör - Rosa 20-pack
  • 100% ätbar penna - Svart
  • Klubbpinnar - Lila 25-pack
  • Klubbpinnar - Rosa 25-pack
  • Cake Pop Push upps - 6 st
  • Pralinform - Christmas
  • Muffinsformar - Stabil vit mini 20-pack
  • Muffinsformar - Stabil ljusrosa randig 20-pack
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Macarons

2012-12-04
Postat av: Anonym

Macarons! :)

2012-12-04
Postat av: Kelly

Ni måste kommentera på Julstugans inlägg! :-)

2012-12-05
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Men vad typiskt att jag missade denna tävling :-(...

//emelie

2012-12-07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback