My christmas eve

Nu är vi hemma igen efter en mycket trevlig julafton och juldag. Dock har jag som många andra jag känner blivit sjuk, har ont i huvet, kallsvettig, känner mig febrig och helt orkeslös. Då är det tur att man har ledigt ett tag till!
 
Här kommer som lovat några bilder från min jul! :-)
 
En röd rosett och en pepparkaka fick agera som servettring. Underläggen och matchande duk köpte jag på Åhléns och arrangemangen med glittriga kottar och ris m.m. knåpade jag ihop själv. Värmeljusen lade jag i urgröpta äpplen.
 
Mina söta syskonbarn kollar på Kalle. Att det fanns filtar på samtliga soffor är pga vi hade två fina hundar med oss oxå  som gärna vill hoppa upp och mysa (bild på dem i inlägget nedan).
 
Min Erik ställde upp som tomte ♥
 
 
Dessertbordet som jag dekorerade med fejk-snö. I all hast glömde jag totalt bort att fästa röda rosetter på cakepopsen och marshmallowsen. Nåväl! 
 
♥God fortsättning på er! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte fin dukning!

2012-12-27
URL: http://joherman.blogg.se
Postat av: Anna

Hej ! Jag har mailat dig kring vinsten om 250 kr att beställa hem mat. Ingår frakt i vinsten eller betalar man den? / Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback