Tjejbrunch på Yogayama

Under gårdagen fick jag bjuda 5 vänner på brunch på yogastället Yogayama. Varje lördag dukas det upp en ekologisk brunch med smaker från alla världens hörn mellan 12-15. Riktigt god mat var det och extra plus att man fick grädda sina egna fullkornsvåfflor till efterrätt. Vi satt alla tjejer ute på deras innergård och njöt av både maten och vårsolen och babblade om allt mellan himmel och jord i ett par timmar.






Efteråt blev det en promenad till Kungsträdgården. Man slås varje år av hur magiskt vackert det är.

Kommentarer
Postat av: Frida

Mysigt!

2012-04-29
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Jenny

Gud vad mysigt! Och bra med ekologiskt. Kan tänka mig att ett ställe som det där också har ett bra utbud av vegetariska rätter för en sådan som mig. Det var länge sedan jag år brucnh på lokal, det får jag nog prova snart. Tack för tipset!

Postat av: Blondie

Så gott! :)

2012-04-29
URL: http://byblondie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback