Kelly & Ellie

Igår firades påskafton med en heldag bestående av shopping, fika och avslutningsvis bio på kvällen. Min systerdotter Elvira har fyllt 18 år och det tänkte jag fira med besked. Hon fick välja vilka smycken hon ville i Cocoo-butiken på söder, välja några våriga och somriga klädesplagg på H&M och Ginatricot, födelsedagsfika på Chokladfabriken och sedan såg vi Hunger Games som var riktigt spännande och bra!





Smycken från Cocoo.se.


Födelsedagsbarnet!


Då Elvira älskar vintage hade vi roligt inne på Beyond Retro.


Vintage-oskuld som jag är lyckades jag fynda en fantastisk vit, finstickad silke/angora-kanin/ull-tröja med guldiga pärlor och paljetter. Visar den sen!




Svårt att tro att jag busat med henne sen hon var nyfödd? :-) (Jag var 13 då Elvira föddes). Men hon kommer nog alltid vara min lilla bebis, haha!


Kommentarer
Postat av: mum

Så roligt det såg ut och vad fina ni är. Puss o kram från stolt mum och morrmorr <3

2012-04-08
Postat av: Jenny

Vad snäll du är Kelly! :) Ni ser ut att ha haft kul och fina var ni med! :)

Postat av: Lilla Lotta

Oj, det var generöst! :-)

Vad jobbar du med? Heltid?

2012-04-08
Postat av: Hildas Smycken

Gud vilken härlig dag!! :)

Postat av: Kelly

Lilla Lotta: har ett heltidsjobb (administration) med bra lön, och har heller inga lån. Då har man råd att skämma bort sig själv och min systerdotter :-)

2012-04-08
URL: http://Kellybiddle.se
Postat av: Blondie

Fina bilder :)

2012-04-08
URL: http://byblondie.se
Postat av: karin

Vilka underbara bilder!

2012-04-09
URL: http://styleandthecity.se
Postat av: Mikaela

Läst din blogg i flera år. Ovant att se dig le, det klär dig snyggo!!

Ditt hår har blivit kanonfint! :)

2012-04-09
Postat av: Heidi

Fina smycken! Fin blogg!

Postat av: nattiz ♥

Ni är så fina! <3

2012-04-09
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Carl-Alfred

Mysigt! :)

Postat av: jenny biddle

Love the last photo...love you both. Xxx

2012-04-10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback