Grand Hotel afternoon tea

Under helgen firade jag och Tora vår husmorsvän Jennys födelsedag i efterskott. Hennes present från oss var en afternoon tea med champagne på Grand Hotel och det var extra kul då hon inte ätit deras tea innan. Vi blev placerade i världens mysigaste soffa vilket var bra för matkoman som kom efteråt. Det råder tydligen fotoförbud, men jag tog såklart några bilder ändå ;-) Sist jag var här var dagen innan julafton 2010 med min systerdotter Elvira.






Vill man ha mer te eller scones får man det utan extra kostnad. Gäller egentligen allting, förutom champagnen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mums! Såpg bilderna på instagram och på Jennys blogg och MÅSTE prova det själv snart! Jättebra att man får refill ju! Fast frågan är om man orkar mer.... :)

Postat av: Blondie

Så gott det ser ut! :)

2012-04-30
URL: http://byblondie.se
Postat av: Christine&Paris

Mmm, vad gott! Jag får kanske göra en egen afternoon tea med scones från Marks and Spencer ;)

Postat av: johanna

men oj så gott! :)

2012-05-03
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Madde

Ser ljuvligt gott ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback