Oriflame Studio Art & Valerie

Igår kväll bjöd Bindefeld AB till stor fest på Sturecompagniet. Som vanligt flödade champagnen bland ett kändistätt folk, det bjöds även på tapas och en modevisning med Valerie´s kollektioner. Svenska hollywood-stjärnan Malin Åkerman som är Oriflames nya ansikte utåt för deras nya kollektion: Studio Artist var också där.


Studio Artist-kollektionen är smink som får en att se bra i alla ljus. Framtagen av kända make up-artisten Jonas Wramell för Oriflame med Malin Åkerman som ansikte utåt.



Mycket feminina plagg med paljetter, spets och skira tyger. Modellerna var sjukligt smala dock vilket drar ner uppmärksamheten för plaggen.


Min favorit! Älskar ju som sagt knytblusar.





En representant från Oriflame med Valerie-klänningen jag bar på Guldknappengalan.


Mitt sällskap var Tora, Jenny´s vän, Jenny och hennes lillasyster Malin aka Mogi. Jag väntar på foton från Tora där även lilla jag är med :-)


Sist men inte minst - the goodiebag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Roligt med party!

Postat av: Jennifer

Oj, jag hade många härliga inlägg att läsa när jag kom in på din blogg idag! Härligt! ;)Trevlig helg!

2011-09-16
URL: http://brunettjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback