Edsbacka Wärdshus

Just nu pågår Krogveckan (8-19 sept) där man kan få äta på fina restauranger i Stockholm superbilligt med 2 rätter för endast 200 kr.

Izza bjöd mig och ett flertal andra sköna bloggare på middag på Edsbacka Wärdshus och det var en riktig lyxkväll då vi alla blev hämtade och lämnade med taxi (då restaurangen ligger i mina gamla hemtrakter Sollentuna) och avnjöt en härlig 3-rätters middag.

Tack Izza, och bookatable.com för en underbar kväll!



Kantarellsoppa med sidfläsk och kavringskrutonger.


Ugnsbakad röding med stuvade kantareller och mandelpotatispuré.


Créme Brulée


Ni kan ju tänka er när 9 st bloggare fotar hejvilt med sina kameror under middagen, många blixtar och poser ;-) Jag invigde min prickiga knytblus (ÄLSKAR knytblusar just nu!) från byDee.


Min bordsdam och schpoonie: Tora!



Mysiga små rum!

Kommentarer
Postat av: Denise - Personlig mode blogg!

Åh vad gott det såg ut!

2011-09-15
URL: http://danajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback