Cheese

Falbygdens har lanserat sina egna ostbrickor och jag fick äran att testa detta urval av delikata ostar hemma. Då brickorna anlände köpte vi kex, korkade upp en flaska rött och frossade! Dock missade vi att köpa päron och vindruvor som är ett fräscht komplement till.


Vi invigde mina nya rödvinsglas, designade av Carolina Gynning. Fick dessa i 30-års present av en vän.





Ett riktigt bra sätt att våga testa ostar man aldrig känt till innan. Jag tyckte faktiskt om alla ostar och var lättad över att det inte fanns en enda mögelost med. Mina favoriter var getosten med honung, den krämiga franska brien och Arn Extra Stark (extralagrad kraftfull Herrgårdsost).



Kommentarer
Postat av: ERIKA

Mums! Delikatess ostar är så gott:)

2011-09-20
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Frida

Mums!

2011-09-20
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Hanna

Åh så gott!

Postat av: Hanna i norrland ♡

Åh ost är sååå gott!! :)

2011-09-20
Postat av: Gniztra



Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-09-20
URL: http://www.gniztra.com
Postat av: S

Länge leve falbygdens ost! Jag är själv från falköping så kul att deras ost blir lite uppmärksammad :) btw, otroligt vackra kort på dig o erik! Grattis till er kärlek

2011-09-20
Postat av: S

Är inte brie mögelost?:)Tack för en fin blogg!

2011-09-21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback