Creepy plans

Det är snart Halloween och jag har fortfarande inte kommit på vad min outfit kommer vara i år. Jag har varit sjuksköterska, french maid och arabisk prinsessa de senaste Halloweenfesterna och även en sjöjungfru på en annan maskeradfest. Inte direkt läskiga saker eller hur? Så man kanske borde sadla om och göra något läskigt i år? Vi får se.
Erik ska dessutom följa med och vi vill gärna matcha varandra. Några tips?

Sedan planerar jag för fullt min afternoon tea med Halloweentema som jag ska ha dagen efter festen på Alla helgons dag, den 6e november. Får se till att man inte är alltför bakis bara. Det blir som vanligt all-in på temat med dekorationer och allting ätbart kommer vara i skräckens tecken. Vem sa att hösten var trist? :-)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hejsan! fin blogg. lust att följa varandra via bloglovin?

Om du är flitig och kommenterar mina inlägg så tar jag mig mer tid till dig och kommenterar dig :) Kram

Postat av: jenny

vilka härliga planer :) Minns att jag förra halloween var en mumie, det var festligt ett tag tills bandagen började glida ner :/

Postat av: Everydaywords

Go wild och klä ut dig till något "inte så fint". Typ blodig vampyr, zombie eller varför inte Sveriges statsminister?! ;-D Huuu...

Postat av: Karin

Tycker definitivt att du ska köra något läskigare i år som variation då :)

Postat av: Denise - Personlig modeblogg!

vilka härliga planer det lät som!:)

2011-10-07
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Kikan

Åh jag vet! En kompis till mig klädde ut sig till död lucia ett år. Smutsigt lusselinne, löv i håret lite röd färg etc. Lätt att göra men effektfullt. Ett annat år klädde hon och hennes sambo ut sig till ett dött brudpar... Kanske något för er att ta efter :) till saken hör att min vän ramlade och bröt handen. De fick tillbringa natten på akuten i denna utstyrsel.



Lite tips om du nu vill köra läskigt tema i år



Kram Kikan

Postat av: Ida

Varsin green man suit (eller annan färg) från coolstuff! Det är min favvodräkt all time, sååå rolig :D

Postat av: Anonym

Var pumpor!

2011-10-07
Postat av: Malena

Kan ni inte va kurt cobain o courtney love?

2011-10-07
Postat av: P

Cleopatra och Cesar är ju ett riktigt läckert par, Elisabeth Taylor var sjukt vacker som det och du har de höga kindbenen och vackra ögonen för att klara av det. :) Kanske inte världens läskigaste (om man inte kör mumie-variant av dem?). Annars, i sann brittisk anda, varför inte Harry Potter och Ginny Weasley? Episkt kärlekspar som kommer gå till historien. Marilyn Monroe och Elvis Presley är ju från en häftig era, båda är stora ikoner. I år ska jag och min fästman gå som Rödluvan och vargen. :) Cowboy och cowgirl är ju häftigt också, eller att din kille är sheriff och du är banditen. Haha, jag och min Marcus har en lång lista med kostymer vi ska avverka. Vi älskar maskerader. :)

2011-10-07
Postat av: P

http://www.google.se/m/search?site=images&source=mog&hl=sv&gl=se&client=safari&q=scary%20couples%20costumes&sa=N#i=125 - rödluvan kan vara riktigt kul. Annars är väl http://www.google.se/m/search?site=images&source=mog&hl=sv&gl=se&client=safari&q=scary%20couples%20costumes&sa=N#i=126 ganska klippt och skuren för er, om Erik nu sysslar med poker. :)

2011-10-07
Postat av: Jenny

Med tanke på Eriks likhet med Alex Skarsgård (och du är ju blond och smal) borde ni vara Sookie och Eric från True Blood :)

2011-10-08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback