Cream

Det har länge figurerat fula turkosa handdukar i badrummet som är killens från början, och häromdagen tog jag mig i kragen och införskaffade gräddvita handdukar inkl. en för golvet. Jag har faktiskt letat länge efter just gräddvita handdukar, överallt finner man endast kritvita eller ljusbruna. De jag till slut lyckades hitta kommer från en ekologisk serie som heter VIDE från Åhléns och det blir definitivt ytterligare ett köp på lika många till. Går på 99-349 kr/st.



Liljorna som ser äkta ut är faktiskt väldigt bra fejkliljor och förgyller verkligen utrymmet mellan handfatet och vår tvättmaskin och torktumlare.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag införskaffade gräddvita på IKEA. De var billiga, och min vän som är insatt sa att de har vunnit "bäst i test" flera år i rad. Jag kommer dock inte ihåg vad de hette. Jag är en (nog en av få) människa som INTE gillar tjocka badlakan, utan vill ha tunna som suger upp bra. Jag älskar gamla som har tvättats många gånger, de suger upp bra och formar sig runt kroppen. De tjocka suger inte upp fukten och trillar bara av kroppen när man inlindat sig i dem! :) Hehehe i-landsproblem deluxe....

Postat av: Jess

Snyggt! Är väldigt nyfiken på liljorna som passar perfekt... Är de äkta? (Ser så ut om inte annat!)



Postat av: Hanna

Snygga!

Postat av: my beauty secrets

vart har du köp de där underbara plast-liljorna? antar att de är i plast de är så jämna och fina :)

Postat av: Kelly

Jess och my beauty secrets: Liljorna som ser äkta ut är faktiskt väldigt bra fejkliljor och förgyller verkligen utrymmet mellan handfatet och vår tvättmaskin och torktumlare.



Vart de kommer från ska jag fråga Erik då de är hans från början (liljor är hans favvoblomma).



2011-10-06
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: ingela

Hej Söta kelly.

Du har en så himla härlig blogg som jag älskar.

Och du har sån stil och smak....

Vill oxå gratulera dej för att hittat din Prins.

Ditt hem ser såååå fint, rent och hemtrevligt ut.

Nu undrar jag om du kommer lägga ut några bilder på mer hela rum så man verkligen ser hur fint ni har?

Nu är det mest små glimtar och jag skulle så gärna se mer helhet om du förstår...Fast jag förstår ju givetvis om ni vill ha det privat men är nyfiken på hur tex ditt kök ser ut. Keep upp the god work ;-)

Varma kramar Ingela

2011-10-06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback