Weekend in Tallinn

Framme i Tallinn och jag börjar min weekend med att glömma VISA-kortet i bankomaten på flygplatsen. BRA Kelly!

För er som undrar vad jag gör här, så har Erik blivit sponsrad av Nordicbet att flyga hit och delta i en pokerturnering, så jag hänger med som en desperate pokerwife. Flyg och hotell är "taken care of" så det betyder att jag kan spendera några euro på lite shopping och fixa gelénaglar (som är mycket billigare här än hemma) under tiden han lirar.

Imorgon ska jag dessutom bege mig till Gamla Staden och kolla om de har någon julmarknad på gång. Har fått jättemånga fina tips av er som jag tackar för :-)


Jag på terminal 5 i Arlanda, jag var lika lyrisk som 5-åringarna som lekte bland alla svampar i Junibackens lekområde.


Kommentarer
Postat av: christin

Vad roligt! Hoppas du får det fin fint!

Postat av: Cissi

Hörrö fröken lyxhustru, vilket kap du har hittat!

Och då handlar det inte ett jota om pengar utan endast om den TLC du verkar få uppleva dagligen. Hoppas du njuuuuuter!

Kram

2011-11-26
URL: http://cinnia.se
Postat av: Sandras Värld

Men nej din stackare!!! Kram & trevlig första advent hihi

Postat av: Emma

Va lyxigt att bli bjuden! Hoppas att ni har en bra weekend!

Postat av: Anonym

Junibacken? Det där är Elsa Beskow utställningen...var på den i Kristianstad i somras...

2011-12-28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback