Tävling: Vinn en signerad Silk-épil 7 Dual Epilator

För att fira att det äntligen är fredag och snart helg så tävlar jag ut en epilator från BRAUN, signerad av toppmodellen Maria Gregersen som är Brauns internationella ansikte utåt för deras produkter.

Epilatorn signerades under vår brunch tillsammans på Berns och nu är det dags att tävla ut den! Den är vattentät, har en lampa och har dessutom en Gillette Venus rakhyvel som kommer åt de hårstrån man inte kommer åt 1a gången med epilatorn. Man kan välja att ta bort den dock, och flera munstycken medföljer. Värde ca 1500 kr.

Tävlingsuppgift: Lämna en kommentar under detta inlägg, så dras en vinnare på måndag! (glöm inte att ange din email adress!)

EN VINNARE ÄR NU DRAGEN, TACK FÖR ALLA ERA BIDRAG!

I helgen bloggar jag om mina erfarenheter av denna epilator och om epilering i allmänhet. Gör det ont? Är det bättre än vaxning? Funkar den verkligen i duschen?




Kommentarer
Postat av: Karoleen

Denna vore grymt rolig att vinna =)

2011-11-18
URL: http://karoleen.se
Postat av: nattiz ♥

Jag vill vara med och tävla :D

kram

2011-11-18
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: therese

WOW, Jag är med =)

2011-11-18
Postat av: Emma

Hej!



Jag har aldrig lämnat en kommentar tidigare, men jag är en flitig läsare sedan flera år tillbaka :) Jag började läsa din blogg tillsammans med flera andra, vid samma tidpunkt, men det är bara din jag fortfarande läser. Ha en fin helg!

Postat av: Janny

Räkna in mig :)

2011-11-18
Postat av: Virre

I'm in!!

2011-11-18
Postat av: sandras värld

Åh jag har alltid velat prova hoppas hoppas



KRAM

Postat av: Anna

Åh kul med en tävling :) håller tummarna!

Postat av: Maria -My Beauty Secrets

vad kul jag är med :)

Postat av: Johanna

Åh, denna ligger ju på min önskelista! Håller tummarna ;)

Postat av: Ella

Det hade varit jätte kul att vinna, hoppas på min tur :)

2011-11-18
Postat av: Helena N

Åh vilken perfekt tävling för min del, då jag länge har försökt få råd att köpa en epillator.

Kram H

Postat av: Amanda

coolt med lampa, haha. Hade varit jättekul att vinna!

2011-11-18
Postat av: Karin

Åå, jag vill vinna, har velat testa en sån så jäkla länge! Tack för en mysig blogg :)

2011-11-18
Postat av: Johanna

Åh jag vill vinna denna! Fingers crossed :-)

Postat av: Evelina

Hej jag vill gärna vara med o tävla :)

2011-11-18
Postat av: Martina

♥ Den vore kul att vinna fina Du ♥

2011-11-18
Postat av: evelina

SKULLE BLI SÅ GLAD OM JAG VANN!!

2011-11-18
Postat av: Ingela

Hej söta Kelly

Å vad underbart.. Vill gärna vara med o tävla om denna! För jag vill inte ha stickga håriga ben, för jag vill vara mjuk o len ;-)

Ingela

2011-11-18
Postat av: alexandra

jag är med och tävlar :)

2011-11-18
Postat av: emelie

är verkligen med och tävlar. vore sjukt kul att ha den där till benen, mjuk som en babyrumpa! ;D

2011-11-18
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Samira

Jag vill vara med och tävla.

Ha en trevlig helg. =)

2011-11-18
Postat av: susanna s

en sådan vore kul att testa --> jag vill gärna vara med och tävla! :-)

2011-11-18
URL: http://susannna.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vill vara med och tävla!

2011-11-18
Postat av: Malin

Jag är absolut med! :)

2011-11-18
URL: http://maulun.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag vill gärna vara med och tävla=) Fortsätt med en kanonblogg Kelly!!

2011-11-18
Postat av: Frida Bryngstedt Bergetoft

Vill vinna ;)

2011-11-18
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Är gärna med och tävlar. Har aldrig vågat införskaffa en sådan, så det vore ju perfekt att vinna en :) Trevlig helg!

Postat av: Nina

Åh, den skulle jag vilja testa.. såå.. I'm in!! :)

2011-11-18
Postat av: Sofie

Vore ju verkligen kalas att vinna med tanke på mina håriga ben...

2011-11-18
Postat av: Moa

Det gör hur ont som helst, men ett måste!! :)

2011-11-18
Postat av: Emma Karlsson

Vore jättekul att vinna, har alltid velat prova att epliera men inte riktigt känt för att lägga pengar på en innan man vet om man står ut ;)

Ha det fint, trevlig helg!

2011-11-18
Postat av: Emma

Jag är med! :)

2011-11-18
Postat av: Vanessa

Jag är jättegärna med och tävlar! :)

2011-11-18
Postat av: La Katja

Jag brukar raka eller vaxa mig men har aldrig provat en epilator förut. Skulle vara intressant att testa ;)

2011-11-18
Postat av: Elin

Detta skulle vara väldigt intressant att testa! Jag är med och tävlar.

2011-11-18
Postat av: Karolina

Jag epilerar mig med min mammas gamla epilator då vi kommer från Egypten och har ganska grovt hår. När jag rakar så växer det ut fort och mer grovt så epilatorn är verkligen effektiv för mig, och smärtan vänjer man sig vid mer eller mindre med tiden antar jag. Men det är inte nåt man direkt ser fram emot =p



Vill gärna ha en lite nyare än den jag har som kommer lägga av när som helst då den är över 10 år gammal och har tänkt önska mig en i julklapp. Men nu får jag önska den av dig istället!



Tack på förhand, kram Karro

2011-11-18
Postat av: Jessica

Jag skulle bli överlycklig om jag vann och det skulle bli min bästa julklapp detta år!! Har velat ha en sån sedan jag läste om den på din blogg:) jag har haft en epilator jättelänge som jag köpte för 5 år sedan men den är inte alls lika bra längre... Måste ju epilera mig innan beachen i Thailand!!:)



Postat av: Kristina

Jag har alltid haft ganska mörka och grova strån, vilket gör att jag snabbt får stubb efter rakning. Det händer till och med att min pojkvän kommenterar att det är lite stickigt... vilket inte känns jättekul, då man som tjej vill ha lena och fina ben, helst jämt!



Vaxa går an, men jag tycker absolut inte att håren håller sig borta de utlovade veckorna. Så epilering kanske skulle vara lösningen för mig?



Hoppas att jag har turen med mig, och tack en bra blogg Kelly! :)

2011-11-18
Postat av: Isabella

Hej!



Skulle bli glad om jag vann denna epilator, som verkar så bra. Det hade varit en superbra julklapp till min kära mamma, som säkerligen skulle uppskatta den enormt mycket. Jag är studerande och hade därför inte kunnat köpa den annars.

Tack för en underbar och inspirerande blogg!

2011-11-18
Postat av: Pudding

Jag vill väldigt gärna vara med i denna tävling!



Trevlig helg!

2011-11-18
Postat av: Emma

Nyss varit på första jobbintervjun här i Sthlm sen jag flyttade upp och sitter nu och ensamfikar. Saknar min boyfriend like crazy! Tänkte att en epilator kunde döva smärtan lite ;-) hoppas hoppas! Behöver ju lite lena ben att locka med så jag får hit honom, hehe. Puss fining!

2011-11-18
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Edina

oh vad jag hade velat vinna den!

2011-11-18
Postat av: Ingela

Jag är gärna med och tävlar.

Lycka till med dieten! =)

2011-11-18
URL: http://starish.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh, en sådan här har jag alltid velat prova!

Så, jag är med och tävlar :)

2011-11-18
URL: http://lejas.se
Postat av: Ellinor

Åh en sån vill jag ha, men mest av allt vill jag träffa dig snart underbara människa!

2011-11-18
Postat av: M

Jag skulle gärna vilja pröva en epilator då jag undviker att raka mig då jag får röda prickar. Nyfiken på att se om det blir bättre med epilator!

2011-11-18
Postat av: Åsa

En tidig julklapp till mig från Kelly... :)

2011-11-18
Postat av: Frida

Den perfekta kombinationen mellan ont och gott!

2011-11-18
Postat av: Tilda

Åh vad spännande! Jag har länge velat testa en epilator, men har inte haft pengarna. Detta skulle ju kunna vara räddningen för mina ludna ben!



Hoppas hopppas!

2011-11-18
Postat av: Hilda

Har återigen hittat tillbaka till din blogg efter att varit frånvarande ett tag och deltar väldigt gärna i denna tävling! :)

2011-11-18
Postat av: Matildaz

Är med och tävlar! :)

2011-11-18
URL: http://matildaz.blogg.se/
Postat av: josefine

åh, jag vill vara med och tävla, kul kul :)

Postat av: sanna

Jag är med och tävlar ! :D

2011-11-18
Postat av: Sussie

Jag vill också vara med och tävla!

2011-11-18
Postat av: Clara

Jag är med! :)

2011-11-18
Postat av: Heidi

Hårresande tävling, fast efter en omgång med epilatorn så blir man hår-fri istället! :) I'm in!

2011-11-18
Postat av: Johanna

Alltid velat prova epilera..känns som skräckblandad förtjusning :)

Håller tummarna!

Postat av: victoria

smärtsam vinst! Men åh vad jag vill (eller mer behöver) ha den!

2011-11-18
Postat av: Linda

vore kul att vinna :)

2011-11-18
Postat av: Sofie

Jag vill börja med att säga att du har en jätte fin blogg som inspirerar!



Självklart vill jag vara med på denna tävling. Jag brukar inte ha tävlingstur, men eftersom jag snart fyller år så kanske den infinner sig just denna gång :)

2011-11-18
Postat av: Karin

Jag vill vara med och tävla, hade varit SÅ kul att vinna denna :) Så man kan vara hårfri och fin under alla jul aktiviteter! Sen är jag mkt nyfiken på att prova också, har alltid bara kört på engångsrakhyvlar :)



Kram

2011-11-18
Postat av: Sofie

Jag vill gärna vara med och tävla!:)

Kram

2011-11-18
Postat av: Malla

2011-11-18
Postat av: Malla

Vilken perfet julklapp denna skulle vara till mig själv! I'm all in!

2011-11-18
Postat av: Johanna K

Vilken lyx-tävling! Jag är gärna med :)

2011-11-18
URL: http://nattpoesi.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej Kelly!



Jag vill absolut vara med och tävla, vilket pris!

Har alltid velat ha en epilator. Har försökt spara ihop till en flera gånger men har varje gång fått köpa mer "nödvändiga" saker :/



Ha det så bra

Kram kram!

2011-11-18
Postat av: Jeanette

En sån är jag gärna med och tävlar om, för jag är tyvärr hårigare på benen än en man....

2011-11-18
Postat av: filippa

ÅÅ denna vill jag VERKLIGEN vinna!! Jag är givetvis med :)

Postat av: Sandra B

Jag har alltid ett problem att få snygga välrakade ben. Skulle verkligen behöva en epilator!

2011-11-18
Postat av: laurie

Ohhh jag skulle jätte gärna vilja vinna denna epilator! Har länge funderat på att göra laser all over men det har aldrig blivit av dels på grund av att det är väldigt dyrt! Så under tiden skulle jag vara väldigt tacksam om jag vann en sån epilator så jag slipper stå i dushen varje dag o raka benen :(

2011-11-18
Postat av: Annica

Å hej!

Kom till mej!

Som mina ben väntat på dej! ;)

2011-11-18
Postat av: Caroline

Jag vill jättegärna vinna, min gamla gick precis sönder (efter bara ha gjort ena benet hahaha)!

Postat av: Anna

Vilken tävling!!! Jag vill gärna vara med och tävla! :)

2011-11-18
Postat av: marie

skull bli så glad om jag vann :D

2011-11-18
Postat av: jenny Larsson

Hej! Skulle verkligen behöva en sån maskin Ser ju så galet roligt ut när håren på benen sticker ut igenom stumpbyxorna!!!!! HJÄLP MIG !!!! ;)

2011-11-18
Postat av: Elisa Huolman

Om man inte satsar så vinner man aldrig heller :)

Håller tummarna! :)



Mvh sömnlös Elisa

2011-11-19
Postat av: Fru P

Även om chansen är liten är det ju klart att jag måste försöka!!



Mvh



Fru P

2011-11-19
URL: http://frup.gblogg.se/
Postat av: Mimmi

Åh jag vill vara med och tävla, det är ju inte ett sånt köp jag skulle ha råd att köpa men jag vill definitivt ha en, vore så himla skönt!

2011-11-19
Postat av: Johanna

Jag vill gärna vara med och tävla :)



Trevlig helg!

Postat av: julia

Gud vilken underbar tävling! Har velat prova en sådan i evigheter! :)

Postat av: isabelle

å vilken dröm att vinna

[email protected]

2011-11-19
Postat av: Milla

För en gångs skull ska jag faktiskt prova att vara med i en tävling! Det skulle verkligen göra min dag om jag vann, min gamla hemska epilator är på väg att lägga av. Den är förövrigt ganska elak, den gillar att nypas! Jag skulle bytt ut den för länge sedan, men det har liksom inte blivit av... Att denna är signerad av fina Maria gör ju inte saken sämre. Åh vad jag hoppas att jag vinner! Kram

2011-11-19
Postat av: Malin

Precis en sån som jag vill ha, hoppas jag vinner! :) Tack för en underbar blogg! :)

2011-11-19
Postat av: Annie

Vill jättegärna vinna :) Har önskat mig denna sen den började säljas. Hoppas på turen.

Kram Annie från Gotland

2011-11-19
Postat av: Jenny

Är gärna med och tävlar.:)

2011-11-19
Postat av: Anna Farr

Jag är med och tävlar!!

2011-11-19
Postat av: Emelie

Jag är med och tävlar!!

Kanske jag kan bli kvitt lurviga ben utan dyra vax behandlingar ;) !

kram!

2011-11-19
Postat av: Nina

Jag är med och tävlar. Hade varit perfekt med en Silk-épil för kommande solsemester.

Kram Nina.

2011-11-19
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Elin N

Jag vill gärna vinna! :) Har testat att epilera någon gång och det är inte så farligt :). Kram!

2011-11-19
Postat av: Madelene

Hej,

Har stått känt på en epilator flera, flera gånger i affären men dragit mig för att det varit så dyrt men kan inte sluta tänka på den.

Jag har aldrig vunnit något tidigare och skulle verkligen bli otroligt glad om jag vann. Ultimat julklapp speciellt eftersom jag efter nyår flyttar till Brighton i södra england efter nyår och många timmar kommer spenderas på beachen i vår/sommar! :)

Kram och tack för en mysig blogg.

2011-11-19
Postat av: Sasha

Åhh, skulle gärna vilja vinna den!

2011-11-19
Postat av: Jennie Karlsson

Jag deltar i denna roliga tävling!

2011-11-19
Postat av: Helene

Hej Kelly!!

Att vinna denna epilator skulle lysa upp höstmörkret som för min del är fylld av plugg och en strikt diet, epilatorn skulle verkligen motivera mig att fortsätta dieten!!

Tack för en bra blogg!!

2011-11-19
Postat av: Linda

Jag är med och tävlar =)

2011-11-20
Postat av: kaisa

jag vill gärna vara med..funderat länge på att testa och se om det är bättre än vax:)

2011-11-20
Postat av: Alma

Började läsa din blogg för några år sen, och minns att jag önskade att du skulle hitta din prins. Sen hittade jag tillbaka till din blogg för någon månad sen, och där var han minsann..



Det får bli min kommentar i tävlingen för silk-épil.

2011-11-20
Postat av: Linda

Åh vilket bra pris! :)

2011-11-20
URL: http://iloveit.spotlife.se
Postat av: Lotta Larsdotter

Detta är precis vad jag önskar mig så jag hoppas på vinnarchans!

2011-11-20
Postat av: Elina

Detta vore den perfekta julklappen till min underbara mamma. Skulle vara en glädje att ge henne det hon har önskat sig så länge.

Kram

2011-11-20
Postat av: Adam

Godkväll Kelly.



För ett par år sedan sa jag en mycket dum sak till mig kära flickvän. Jag sa att jag inte gillade tjejer som hade håriga ben. Så onödigt och barnsligt sagt, men jag sa det. Detta har sedan dess suttit inpräntat i min flickvän, och numera, sambos huvud och hon rakar benen som en toka. Spelar ingen roll vad jag säger. Varje dag gör hon det.



Jag skulle vilja vinna för att hon skulle slippa raka benen så ofta och som ett litet plåster på såren för min pucklade kommentar, som vi än idag kan tjafsas om :-)



Hälsningar,



Pojkvännen som säger klumpiga saker!

2011-11-20
Postat av: Viktoria L

Har alltid velat provat en sådan, undrar om det gör ont >< Hoppas jag vinner och kan ta reda på det :D

2011-11-20
Postat av: Viktoria L

Har alltid velat provat en sådan, undrar om det gör ont >< Hoppas jag vinner och kan ta reda på det :D

2011-11-20
Postat av: Emma B

Eftersom jag är en 20-årig (snart 21),självplågande student vill jag jätte gärna vara med och tävla ! ;) Tänk att få epilera benen för första gången - vill man bli julfin får man lida pin !



Tack för en bra blogg ! <3

2011-11-20
Postat av: Sandra K P

Fick en gammal (oanvänd så klart) epilator av min mormor för ett tag sen, men när jag skulle testa så funkade den inte, så jag är jätte gärna med och tävlar om denna eftersom jag gärna vill ha en.

Tack för en jätte mysig blogg !

2011-11-20
URL: http://arachnea.blogg.se/
Postat av: emma

ååh, vilken perfekt julklapp till mig (:

2011-11-20
URL: http://epp.forme.se
Postat av: Sofia

Det här är precis vad jag behöver till vinterns solresa:)

2011-11-20
Postat av: K

Jag är med och tävlar!!! Skulle bi så innerligt lycklig om jag skulle vinna denna. Äntligen har jag lyckats kommit över de smärtsamma första gångerna med epilatorn... Men den är supergammal och dessutom delar jag på den med syster och mamma. Vore trevligt att ha en som fungerar ordentligt, är ny och som jag kan ta med mig när jag flyttar hemifrån! :)



Kram!

2011-11-21
Postat av: Gila

Hej Kelly, hoppas att jag blir den lyckliga vinnaren av den fina epilatorn från BRAUN. Jag skulle bli överlycklig om jag slipper raka benen var och varannan dag, kan bli en efterlängtad julklapp till mig.

2011-11-21
Postat av: ingrid

Åh, jag vill vara med och tävla! :)

2011-11-21
Postat av: AnnaKaize

I´m in!

2011-11-21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback