Gingerbread

Ni har väl inte missat detta? Dammsugare och Dumle med pepparkakssmak ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh jag såg dem i affären :) Undra om dammsugaren med pepparkaksmak är god?

2011-11-25
Postat av: Karin

De där vill jag smaka:)

2011-11-25
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: linnea öster

åh ser ju gott ut! har du smakat än? ;)

Postat av: Maja

Åh har letat efter Dumlen överallt! Vart finns dem? :-)

Postat av: ERIKA

dammsugarna har dem väl haft några år nu? Två tror jag? Dumle köpte jag igår, ska nog smaka dem imorgon!

2011-11-25
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag hatälskar Dumlena (plural på dem?). De smakar ju inte pepparkaka utan pepparkaksdeg. Fast plastigt. Fast ändå lite gott. Fast inte. Men nu är all mina slut... Ja, jag kommer säkert köpa dem igen i alla fall! Hahaha!

Postat av: Jenny

What happened to the Dukan diet? Is it now the pepparkaks diet. hehe

2011-11-25
Postat av: Sofie

Nä, har inte missat, men jag måste säga att jag är besviken på dumlen. Det var det släpp jag såg fram emot allra mest denna jul, som en tok letade jag innan jag hittade dom. Tyvärr smakar dom ju bara pepparkaksdeg? Ingen dumlesmka alls. Kan dock tänka mig att dom är jättebra att baka med (sen tänker jag mig en pepparkakspannacotta, det kan nog bli mums!)

Postat av: Anna

Dammsugarna provade jag förra året, men jag föredrar orginalet=)

Postat av: joanna-att leva med Aspergers syndrom

dom är skit goda:)

Postat av: Elin

Provat dumlen, Smakar som att tugga peppakakas deg, Första är god men inte resten :P Blää =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback