Breaking Dawn

Ikväll ska jag och Jessica se nya Twilight filmen, can´t wait! Har läst alla böckerna, så man vet ju redan vad som händer, men det är alltid lika roligt att se hur de har filmatiserat bröllopet och framför allt den läskiga graviditeten.


Ett makalöst bra foto från Twilightfan-eventet på Hovet då Robert Pattinsson och Ashley Greene hälsade på förra månaden. Jepp, I was there bland alla skrikande småflickor. Aaaaaaaaaaaaaaah! Tror nog att jag och Jane var de enda som inte skrek sönder våra halsar. Öronproppar hade vi också!

Kommentarer
Postat av: jenny

2011-11-18
Postat av: jenny

vill också se den filmen. ska se till att hitta nån som vill se :P

Postat av: linaa vikken pina

Hej vad roligt att hitta in hit igen... va? undrar du säkert nu;)

Men din blogg va den första jag börja följa när jag starta min egna blogg för nått år sen men tyvärr tappa jag bort dig med tiden:(

Hoppas allt e bra me dig. Ha en bra helg=)

Postat av: Anonym

Fin blogg!

2011-11-19
URL: http://vickivicki.blogg.se/
Postat av: tuzz

Mysig blogg du har.

Postat av: Anonym

WEHOOW jag är med på ditt foto!!!!

Ska ocksåå se Breaking Dawn idaag ;)

2011-11-19
Postat av: Modemix

Var också där!!! Det var HYSTERISKT... Ett under att jag inte blev döv.

2011-11-19
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback