Pasta Amore

Igår var jag på provsmakning av Ridderheims "Pasta Amore" som är ett nytt koncept då man ska endast koka sin valfria pasta och sedan slänga i ingredienserna som finns i ett Amore-paket. Enkelt, snabbt och gott!

Finns i 5 smakkombinationer, finns i butik nu och kostar ca 35 kr. I goodiebagen fick man tacksamt alla sorterna hem, så nu ska det ätas pasta med kärlek!

Det ska även tilläggas att jag blev totalt kär i de lila tallrikarna från italienska RICE. Pastan serverades i deras vackra formar som jag sett här, vill ha!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj, vad fint du lyckades lägga upp din mat! Min blev en enda geggig röra :-)

http://familjensundberg.se/blog/ridderheims-pasta-amore

Postat av: jenny

Rice har verkligen fina saker. formen skulle jag vilja ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback