No Strings Attached

Finest anordnade ytterligare en av deras trevliga förhandvisningar igår och denna gång var det kärlekskomedin "No Strings Attached" med fagra Natalie Portman och charmiga Ashton Kutcher. Filmen hade sina få roliga moments, men annars var den för mycket chick-flick för min smak och lite väl förutsägbar. Dock var det väldigt många andra som tyckte om den så är ni sugna är det bara att ge sig iväg till biografen 1a april.


Direkt från 2 timmars svettig träning med nytvättat, vått hår och träningsbag - inte direkt den glammigaste som var där, men dock den hurtigaste :-)


Som sällskap hade jag min vän Fanny (på bilden), Linda och hennes vän Linn. (Foto taget av Linda)


Kommentarer
Postat av: lisette

ser ändå bra ut ;D

2011-03-17
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: jis

Dina muffinsformar i papp, som var fyrkantiga, var de från Åhléns.. ? Har hittat liknande på Lagerhaus, men det var stora fula prickar på :-(

2011-03-17
URL: http://johannamansson.com
Postat av: Sandra h

Åh den filmen vill jag se!

Postat av: jis

Låt oss säga såhär att Åhléns i Halmstad inte är Åhléns City ;-) Det är något jag saknar mest med att inte bo i Stockholm längre, utbudet av allt! Hoppas du bakar något snart igen! :-) Själv ska jag precis frosta 150 cupcakes..

2011-03-17
URL: http://johannamansson.com
Postat av: mirt

vackra jävel..

2011-03-18
Postat av: Linn

Det är väl inte en sån "blårävsmössa" du har på huvudet? :(

2011-03-20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback