Black & gold

Samtliga kort från kvällen finns dessvärre på Olivias kamera (som jag lånade hem, men det krävs tydligen en sladd istället för en minneskortläsare att ansluta med). När jag kom hem tog jag iaf ett kort med mina vackra smycken från Cocoo.se.

Finest Awards-galan var riktigt skoj med många man kände, goda drinkar och mat. Stort grattis till Carolina Gynning och Kenza som både två kammade hem välförtjänta priser (Bäst klädda resp. Årets modeblogg). Bäst under kvällen var Babsan som spontant showade på scen :-) Återkommer med fler bilder sen.

TIPS! Ange koden "valentine" i kassan så får ni 15% rabatt på hela ordern, frakten är alltid fri. Gäller t.om 28e februari.


Kommentarer
Postat av: Paula

Gillade halsbandet! :)

Postat av: Maria

halsbandet är LÄCKERT! :)

Postat av: Johanna

Halsbandet är så snyggt!!

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Snygga smycken.

Postat av: Anonym

och när man trodde att du inte kunde bli snyggare..

2011-02-05
Postat av: Evve

snygg, sexig och singel! ser ut som en riktig modell där!

2011-02-11
Postat av: Elin

Ohh en sån snygging=)

Var har du hittat denna fina klänning??

2011-02-11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback