Tröst-klapp

Det såg ljusare ut under helgen som var, men i måndags fick jag återfall på influensan och har mått bara värre sen dess. Igår mådde jag så pass dåligt att jag uppsökte läkare och tog prover, men hon bekräftade endast att jag har influensavirus och att man måste vänta ut det :-(

Som tröst klickade jag hem en rosa ugnsform (size medium) från danska märket RICE. Den är handgjord i Italien och jag har länge velat ha en, så den fick bli min lilla tröst-julklapp till mig själv. Undrar om jag kommer bli någorlunda frisk till jul?


Bilder lånade från www.rice.dk

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny

Oh, har hittat en massa fint på Rice hemsida nu som jag för övrigt aldrig hört talas om. Bla några tallrikar som snart är på väg hem till mig :) Hoppas du kryar på dig! Kram J

2011-12-21
Postat av: Johanna

Krya på dig!!

2011-12-21
Postat av: Johanna

Flera dagar kvar ju, klart du ska bli frisk! PEPP PEPP

Postat av: Sanna

Usch vad tråkigt, hoppas du kryar på dig till jul!

2011-12-21
URL: http://saannaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du fått svar från blocket ? För jag är så nyfiken :)

2011-12-21
Postat av: Lilla Rara Sara

Vad fin den är! Lite Mateus stuk över den och det gillas :)

Postat av: Ida

Älskar de där formarna, så fantastiskt fina!

Postat av: Sandra

Aww stackars, hoppas du blir frisk snart!!

2011-12-26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback