Blogkeen @ Collage

Här kommer en drös bilder från en grymt trevlig kväll, då Blogkeen bjöd på bloggmiddag.



Min fina paljettklänning fick jag extremt många komplimanger för, och den är från Lindex för endast 349 kr!


Jessica, Amanda och jag hängde mycket under kvällen, så glad att jag lärt känna dem!


Vi fick smaka på en cider med smak av kanel.


Salong Linda Vista var där och målade med nya Essie-lack. Jag valde ett blodrött lack, medan Terese och Amanda körde på bubbelgumrosa.


Vännen Terese var lyckligtvis min bordsdam under middagen!


Vi blev serverade olika maträtter från Chef in a Box. Jag fick en fiskrätt som var helt ok för att vara en färdigrätt.



Lite dans på maten? Zacco Entertainment skakade loss till Beyoncé.



Sist men inte minst - the goodiebag!


Foto från Nattstad.se

Kommentarer
Postat av: Jen

Verkar ha varit hur kul som helst! :)

Vad var det för skönhetsprodukter där i

goodibagen?

Postat av: Anna J

Håller med om att klänningen var fin. Är den ny? Hittar inte den på Lindex hemsida

2011-12-08
Postat av: Anna

Jag undrar oxå över klänningen då jag är på jakt efter en med paljetter...

/Anna

2011-12-08
Postat av: [FOTOBLOGG] o livet med ADD Uppmärksamhetsstörning

gå in på någon utav dessa länkarna och läs inlägget: http://shadowzplay.blogg.se/2011/december/bloggareforvarjeunge.html

/ http://shadowzplay.blogg.se/2011/december/raddabarnslivijul.html

få reda på hur just DU kan hjälpa utsatta barn! du behöver inte ge bort några pengar om du inte vill, det enda du behöver göra är att skicka iväg ett mejl och sedan uppmana folk att göra detsamma! SPRID DETTA VIDARE, HJÄLP BARNEN. även barn i Europa och Sydamerika såsom barn i Afrika och Asien. BARN ÖVER HELA VÄRLDEN!

(ursäkta om du inte vill ha sådan här "reklam" men jag tycker detta är viktigt)

Postat av: Sandra

Såg trevligt ut :) Och måste bara säga igen vad vacker du är !!

2011-12-08
Postat av: Kelly

J och Anna: Klänningen finns inte på hemsidan, men jag hittade den häromdagen i butik så jag tror den är ny.

2011-12-08
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Angel

gud va tråkigt att ja inte kunde komma.

2011-12-08
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Lidingömamman

Ser ut att ha varit en toppenkväll. Håller med om att klänningen är jättefin.



Lidingömamman

Postat av: Jessica Stonegård

Fina Bilder gumman=) jag kanske knycker några=)



puss

Postat av: Hanna

Ser roligt ut!

Postat av: Johanna

Du ser ut som en stjärna!! Det har du en förmåga att göra alltid ;) Undrar vilken stl du har på klänningen? Tack för en underbar blogg

2011-12-09
Postat av: Kelly

Tack snälla Johanna!



Klänningen är storlek Small, men är som en XS/S eftersom de inte säljer XS i denna.



2011-12-09
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Stephanie

Jag hittade klänningen vid odenplan igår och ska bära den på julbordet ikväll :)

2011-12-10
Postat av: Amanda

Får nog bli en trip till Lindex snart...

2011-12-11
URL: http://mandiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback