Hawaii birthday party

I lördags bjöd jag mina vänner på en oförglömlig fest med hawaii-tema. Jag gjorde hembakta hawaii-pizzor med ananas, ananas-och kokos cupcakes och bjöd på exotisk frukt, fanta & rosé bål och en uppblåsbar pool fylld av läckra drycker.

Festen blev riktigt lyckad och det var fantastiskt att se hela vår lägenhet fylld av blomsterklädda och glada gäster.


Den 1,5 meter långa bananen gjorde stor succé under kvällen :-)


Min outfit!


Solen sken oss på hela kvällen.


Min kokosnöt som jag drack ur hela kvällen.




Mina pizzor med egen deg, jag stod och kavlade i timmar kändes det som. De försvann i ett nafs!



Fanta och rosévin - bästa bålen!



Alla gäster fick varsin blomsterkrans.



Även balkongen pyntades.



En liten del av dansgolvet, blev riktigt bra hula-drag!








Priser gavs till bäst klädda kille och tjej i form av varsin ananasflaska. Här annonserar jag vinnarna.


Fredrik hade lyckats att hitta en kavaj från GANT och Kim hade snickrat ihop en egen kokosnöt-bh och mugg!



Like-stämpeln jag fick användes flitigt under kvällen.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vilket arbete du måste ha lagt ner. Allt ser verkligen jättefint ut!

Postat av: Anonym

ja det verkade var en rolig fest att vara på:) kan du snälla lägga upp receptet för småpizzorna, de ser helt gudomliga ut :))

2011-08-30
Postat av: ERIKA

WOW!! Vilken fest och vilket engageman, kul!:)

2011-08-30
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle du kunna lägga ut receptet för småpizzorna, det ser helt gudomligt ut :))

2011-08-30
Postat av: Sandra

What a party ! Kul !

Postat av: Eva

Vad kul! temafester är så roligt. och vad mycket jobb ni lagt ner! fin fest!

Postat av: Johanna

Vilket härligt party!! Grattis i efterskott. =)

2011-08-31
URL: http://joherman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kan bara instämma med de andra, jättefint! :-)

Postat av: Malin

Gud vad fint du gjort! Vilken fest! :)

Postat av: Jenny

Ser fantastiskt ut ju, vad kul!!!!

Postat av: Hannis

Härligt party hörredu! Blir ju inspirerad att tvärsnöra ihop en rövarfest redan ikväll! ;D

Postat av: emma härnqvist

så grymt häftigt och roligt :)

2011-09-03
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Stephie

vilken grej! pizzorna ser ju helt fantastiska ut, gud vad gott!!

Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

Postat av: Anonym

Är du gravid... ? Eller varför har du kjolen så högt upp? Tycks mig se en liten mage där under ;)

2011-09-09
Postat av: AMANDA FALK

ÅÅh herregud vilket jäkla häftigt party, allt såg super gott ut och hur läckert som helst :D Vilket super kul idé! GRATTIS så jätte mycket i efterskott :D Hoppas allt är bra, kramar!

2011-09-10
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback