The Wedding

Ni missade väl inte bröllopet idag? Jag hann se en liten snutt av Kate och hennes vackra klänning men jag måste säga att det lilla jag såg utav cermonin kändes stelt och rätt känslokallt, speciellt i jämförelse med Victoria och Daniels bröllop. Jag är ingen royalist och tycker att monarkin är rätt förlegad, men som den romantiker jag är kunde jag inte låta bli att kika.


Överdelen med vit spets på ärmarna påminner litegranna om min klänning jag hade på Sensation White. Good choice, Kate! Foto: Scanpix från Ebbas blogg.

Kommentarer
Postat av: lisette

jag kunde inte låta bli att jämnföra med vicyoria och daniels bröllop heller. det var väldigt stelt och väldigt tråkigt men visst...jag kunde inte heller sluta titta på det. jag tycker om allt som har med kunglighet att göra. det är värt att följa, för när får du följa det igen? :)

2011-04-29
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken vacker klänning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback