Elmia Inspiration 2011



Front-row vid catwalken. Jag, Stephanie och Tora.


Fanns vissa fördelar att sitta i VIP-avdelningen :-)


En look som fick mig att tappa andan, byxdress och väska från VAN DEURS. Charlie´s Änglar möter Franska Rivieran, love it! Väskan är för övrigt gjord av gamla silkessjalar.


Förkläden för frisörer som ser ut som klänningar, men den röda till vänster funkar för köket också. Ni kommer att få se lite mer av den snart framöver, mer säger jag inte ännu :-)


Hela gänget bloggerskor går loss på fikabröd och mackor uppe på vår egen pressvåning.


På väg till Jönköping - alla sitter med sina iPhones och facebookar alt. mobilbloggar. Foto lånad av Jenny som har lalgt upp fler sköna bilder från helgens bravader och den utsökta middagen vi fick äta på restaurang Studion MDGV under kvällen, då jag lämnade kameran på hotellet.


Mitt hotellrum på Hotel Savoy.


....där trevliga goodies fanns!



SM-tävling i frisering.




Fjäder-extensions. Inte min kopp te, men otroligt ballt!


Med hårvänliga Curlformers behöver man inte en het locktång för att locka håret!


Fanns inte endast en massa för hår på mässan, utan även för naglar.


Marge Simpsons syskon gjorde gästspel.


Killen som blev klippt på scen såg mest besvärad ut och jag förstår varför!


Camilla & Leonard bjöd på den bästa visningen på hela helgen med fantastiska frisyrer, kläder och smink och även dansare som inledde varje tema. Vi fick chansen att prata med dem på mässan under söndagen och de var otroligt trevliga.




Under lördagsnatten dansade vi loss på nattklubben SLIVER.


Tora och jag kör vår egen koregrafi- SLIVERdansen och sparrisdansen. Jönköpingsborna blev nog rätt fascinerade över hur 08or beter sig.


Underbara tjejer jag lärt känna genom bloggen under dessa (över 4) år - Linda, Angelica, Stephanie, jag och Tora.


Kommentarer
Postat av: Ana-Marija

Härligt! Jättefina grejer! :)

2011-04-12
URL: http://spajic.tumblr.com
Postat av: Hanna

Vilket härligt imlägg med massa inspiration. :-)

Postat av: Lotta

Men så kul det såg ut! :)

2011-04-12
Postat av: Emma

Åh vad kul! Massa fina bilder hade du också! :-) nästa år ska jag fasen dit! Puss!

2011-04-13
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hej,



Jag har precis gjort feather extensions....kolla in blogg för att se!



//Nicky

2011-04-15
URL: http://nickys.se
Postat av: foreverhair

vi på www.foreverhair.se säljer äkta fjäder extensions till väldigt bra priser. vi får in massa fler färger under nästa vecka. :)

2011-08-12
URL: http://foreverhair.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback