Paj istället för BA

En del som undrar vad jag hittade på i lördags istället för att genomlida Blog Awards?

Jag spenderade ju eftermiddagen tillsammans med Wille och hans bebis Nisse och sedan blev det film/youtube/guitarhero-hemmamys hemma hos en killkompis tillsammans med ett blandat gäng på 7 stycken.

Så härligt att bara umgås och ha quality time tillsammans än att bara gå ut och supa. Mysigare är det och framför allt hälsosammare.


Jag och Lina gjorde varsin smulpaj med äpplen och en rabarber/hallon från N´s trädgård. Blev mycket uppskattade!


Kommentarer
Postat av: Angel

Gott ;)

2010-09-27
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Everydaywords

Värst vad många storbloggare som sket i BlogAwards i år då...

Postat av: Fredrik ModeKillen

otroligt gott!

Postat av: jennys musikhörna

rabarber/hallon lät gott, har testat rabarber/jordgubb som är min favoritpaj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback