Curls vs Straight

En riktigt trevlig kväll hade MS&L PR ordnat där nya stylingverktyg från Braun användes av Wella Professionals frisörer. Kollektionen som består utav en hårfön, locktång och platttång är alla skonsammare mot håret än andra verktyg som finns på marknaden, samt bevarar hårets färg betydligt längre (om man nu har färgat hår dvs.). Dessutom utstrålar de joner som tillför håret glans och lenhet.


Före (med självtorkat, lockigt och sjukt tjockt hår) och Efter med plattångat hår med "Charlies Änglar" lockar framtill. Finaste komplimangerna kom otippat redan innan jag fick håret fixat då ett flertal trodde jag redan hade stylats :-p


Min middag för dagen fick bli en hel massa utsökta snittar.


Den "snälla" platttången fick man med sig hem, så nu är det fritt fram att styla själv hemma. Produkter som presenterades från Wella kommer med posten så fort de är ute i butik 4e oktober. Deras nya serie för skadat hår ska tydligen göra underverk, så det ska bli tacksamt att testa dem.

Kommentarer
Postat av: Everydaywords

Säger ju det, att du är jättesnygg i ditt naturligt lockiga hår! :-D

Postat av: stephie

superfint med lockarna ju, men jag älskar plattat! mitt hår ser hemskt ut utan plattång!!!! det är en gudagåva!

Postat av: Karin

Snittarna såg jättefina ut! Varifrån kommer de? Du var också väldigt fin både Curls & Straight :-)

2010-09-10
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Självlockigt är så himla fint. :-) Men du är snygg i plattat hår också. :-)

Postat av: Anonym

men du, ditt självtorkade hår är en dröm för e latthårad tjej som jag!

Postat av: jennys musikhörna

du ser lite ut som din mamma(bilden när hon var ung) på efterbilden:) jättefint innan med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback