Universal Music Showcase

Igår kväll var jag en sväng förbi Universal Music Showcase och såg bl.a ett uppträdande av danska Rasmus Seebach, känd för låten Natteravn. Uppträdde gjorde även Sebastian Wijk, Simon Norrsveden & Kristian Anttila.

Rasmus framförde 3 låtar med endast akustisk gitarrkomp och jag var paff då jag trodde han endast var en "one-hit-wonder". Sången Engel berörde (så vacker, men sorglig text) och han var över förväntan bra live. Dock förstod man inte alls vad han sa under mellansnacken. "Forstår ni hvad jeg siger?" sa han till slut och hela Café Opera skakade på huvet. Haha!

Min fina vän Izza gjorde ett toppenjobb som projektledare och konferencier för kvällen. Hos henne kan ni även se fler bilder.


Bilder lånade från Finest i brist på kamera.

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag gillar hans musik! Sen är han ju rätt charmig också :)

2010-10-13
Postat av: Angel

åhhh älskar Rasmus Seebach,helt underbar.

2010-10-13
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Amis

Rasmus e grym! Fin blogg =)

Postat av: Klara

Hela hans skiva är grym, rekommenderas!

2010-10-13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback