Quooker

Igår kväll fick jag testa den "kokande kranen" Quooker som gör arbetet i köket lite enklare och snabbare. Det är alltså en särskild kran man kan installera i sitt kök med tillgång till 100 grader hett vatten á la minute.

Stjärn- och TV-kocken Markus Aujalay lagade mat till oss och då det var workshop fick man även assistera i köket. Jag skalade tomater till en sallad som ingick i middagen vi bjöds på. Vi som blev inbjudna till detta event kommer även att få tävla om en Quooker, så nu har jag fram till den 31/10 att komma på ett bra tävlingsbidrag.






Ellinor fixade kaffet.

Kommentarer
Postat av: Angel

Ser trevligt ut

2010-10-14
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Hej och tack för igår! Vi skalade ju tomater tillsammans ;-) Ser nu på adressen att jag har varit inne på din blogg förr. Må så gott, /Emma-Lou

Postat av: Jenny

fasiken vilken kul grej! perfekt för oss singelkvinnor (utan barn) som alltid har bråttom...Men jag är så klantig att jag antagligen skulle försöka tvätta händerna med det eller något dylikt... hehe

Postat av: Angelica

Hmm.. Får man verkligen ha en sån? Vanliga kranar får nämligen inte ha högre temp än 60 grader, för att man inte ska kunna skålla sig..

2010-10-14
URL: http://angelican.se
Postat av: Sandra

Här hemma använder vi en vanlig vattenkokare, fungerar utmärkt! Misstänker att det kanske är lite billigare att köpa också..?

2010-10-15
Postat av: Sandra

Vi säljer sådana på mitt jobb, helt fantastiska! kram

Postat av: Malena

Hoppas att du vinner den och kommer på ett hejdundrande tävlingsbidrag!



Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback