Day & night

Det finns ett skäl till varför jag fortfarande får visa leg på systemet och krogen som 29-åring! Haha, närå (fast sant dock!). Jag har fått dessa produkter i goodiebags och varför inte börja tidigt? (och samtidigt undvika botox-sprutorna).

Har tyvärr alltid varit slarvig med insmorning, speciellt när det gäller nattcrémer men numera är jag duktig. Speciellt viktigt då vintern kommer snart, hyn blir så himla torr!



Mina krämer: Fuktgivande dag- och nattcréme med "youth preserve" från Oriflame och dag-och ögoncréme från Eyliplez-2 som motverkar mörka ringar, samt Tri-Aktiline (en rynk"filler" med uppstramande effekt som även minskar rynkor på sikt). De sistnämnda säljs bl.a på KICKS webshop (klicka på länkarna). De är dessutom oerhört hyllade och omtalade och kostar då en slant, så vi får se om de håller vad de lovar!

Kommentarer
Postat av: Angel

man ska ta vara på så väl kropp som själv vi har ju bara 1. haha

2010-10-26
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: annie

Var på ett "hud-party" och då fick jag faktiskt lära mig att huden börjar åldras från att man fyller 22år :O så egentligen ska man väl börja med anti-rynk redan nu verkar det som :p

Postat av: Maria

Jag misstänker att jag också får visa mitt leg länge ännu, jag fyller 23 snart och folk (speciellt killar) brukar gissa att jag är 18, om inte yngre t.o.m.. :P

Postat av: Elin

Du får gärna göra en lite recension när du har testat dem ett tag, jag tycker det är så himla svårt att hitta en bra kräm, det blir nya sorter varje gång jag köper! Jag är lika gammal som dig och har också alltid fått visa leg på systemet men sen jag fick barn för 9 månader sen tror jag att rynkorna och de mörka ringarna börjar komma under ögonen, så bäst jag smörjer lite extra i kylan! Tack för en bra blogg också, har följt dig länge! Kram Elin

Postat av: Marieh

Jag har verkligen börjat tidigt, jag har antiage i mina cremer nu, men dem använder jag för att det är budgetsmart (som student så har man inte alla resurser i världen) och för att de verkar vara bra mot min hud... Nu måste jag nog börja leta igen eftersom mina hudproblem börjar bli värre... Men vilken djungel det är!

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag använder inte en massa krämer hit och dit men folk tror att jag är yngre än vad jag är ändå. :-)

Postat av: emelie

Jag använder Eylipex-2 och jag tycker den är jättebra :) Mina stora ringar/påsar under ögonen är som borta.. när jag väl kommer ihåg att smeta på lite ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback