Spotlife most wanted

Under gårdagkvällen svängde jag förbi Collage, där Spotlife hade ordnat deras senaste "most wanted"-event med ekologisk Pure Green-vodkadrinkar, snittar, goodiebags, sminkning och lackning av naglar med OPI. Jag fick en snabb make lagd och röda, glittriga naglar - ett lack jag kommer få hemskickat (visar då!).

Kvällen fortsatte hemma hos en vän med thai-mat och några avsnitt avBlack Books, en brittisk serie som alltid bidrar att jag gråter (och kan knappt andas) av skratt.


Jane och Terese var också där! ♥ Jag invigde nya blusen med spets från Vero Moda.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin du var! Riktigt snyggt med röda naglar till den blusen, nu blev jag inspirerad! :-) Puss!

2010-11-21
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: pandorafml

Slap on sunscreen: With New Zealand's harsh sun and ultraviolet light, protection is key. You need to get a good quality sunscreen, and apply it daily (more often if you are working outside or spending any time in the sun). Put it on at least half an hour before going out into the sun. An SPF 15 is adequate but must be applied often, every hour or 90 minutes. Avoid high SPF products, which may be more protective, but also contain more chemicals. Frequent application of a lower SPF sunscreen is better.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback