Kinamat och bio

Riktigt bakis idag, då jag kom hem 05 på morgonen efter en sväng på Ambassadeur efter bloggfesten för att fira en vän till mig som fyllde år. Men det hindrade mig inte från att träffa goa Jonathan över kinamat och bio.

Efter vi hade ätit och skrattat över hur restaurangen kunde ta hela 30 kr extra för att slänga på lite cashewnötter på varmrätten såg vi filmen "Familjen Jones" som var riktigt bra. Budskapet var att man inte blir lyckligare av materiella ting, men jag och Jonathan kom på oss själva att deras jobb som reklampelare inte vore fy skam! *haha* Men sen är det ju så att som bloggare har man redan den rollen, fast i en mindre skala :-p


En riktigt bakfull Kelly som inte sovit många timmar. Men glad var jag ändå :-)






Kommentarer
Postat av: camilla

använder du löshår ? (:

<3

Postat av: Erika

Fint halsband!!

2010-05-16
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback