"Kuddstället"

Redan innan jag och Carina åkte iväg till Skiathos blev vi kära i "kuddstället" som vi hittade när vi googlade ön. Precis vid hamnen fann vi det igår kväll och blev helt saliga.

Till varje beställning får man även en massa gott att äta till, helt gratis. Galet dyrt? Inte alls, då t.ex våra daiquiris kostade 12 EUR/styck. Med allt man får till är det helt klart prisvärt.




Hallondaiquri. Till detta vi fick ett stort fat med frukter och ett fat med chips, parmesanost och dip.


Efter drinken kände vi för lite kaffe, och till det fick man en massa kakor och även vatten.


Servitören gillade oss tydligen, så han överaskade oss med en liten kanna jordgubbdaiquri och två shotglas, haha!


En glad Kel.


Kuddarna by night.







Kommentarer
Postat av: Tobias

Ser himla mysigt ut!

2010-05-19
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: mum

Hej Kellan!

Vilka underbara bilder.

Vilket fint ställe ni har kommit till.

Det var väl värt resan (after all).

Tänker på er,

puss

Mum :)

2010-05-19
Postat av: Erika

Vilket mysigt ställe =)

2010-05-19
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: victoria

Gud vad det ser mysigt ut :-) Vi åker till kreta på fredag så jag längtar massor när jag ser bilder här.

Kram

Postat av: Lena

Åh, det där stället måste jag besöka någon gång i mitt liv. Kuddstället alltså ;o) För övrigt undrar jag var din klänning kommer ifrån? är det den som finns på Åhléns?

2010-05-19
Postat av: maria

gud vad underbart fint där är!!!=) otroligt mysigt med "kuddstället" åhhh så härligt ja får nog allt ta ett snack med sambon o höra om vi inte ska ta en resa dit i sommar!! för detta verkar ju supermysigt!!=) ha en fortsatt trevlig semester!!!

kram!

2010-05-19
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oj, vad sugen jag blev på att åka till Grekland nu. Kuddstället ser verkligen jättemysigt ut.

Postat av: Lina

Åh så det ser härligt ut! Jag är såå sugen på att åka någonstans och där ser alldeles förträffligt ut :):)

passa på och njut ordentligt, just nu regnar det in sweden.

2010-05-20
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: Pinar

Guuu var e din vita klänning ifrån??? Superfin!

2010-05-20
Postat av: Klara

Guu vad FINT!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback