Fin helg med fina vänner ♥

Jag måste säga att denna helg har varit riktigt trivsam. Efter Biddles-besöket i lördags åkte jag hem till Stephanie (ej bloggvännen), en vän till mig sedan gymnasiet och vi hyrde film, svullade loss på pizza, cola, choklad och drack vin samt snackade om alla våra kärleksproblem och livet i allmänhet. En renodlad tjejkväll helt enkelt.

På söndagen mötte jag upp Carina och lapade sol i några timmar. Efter det bar det av till en arbetskollega och hans man där vi grillade upp allt kött vi fick på Dafgård-lunchen. Där blev det ytterligare några timmar i solen på deras stora altan, så man kan säga att man har fått lite färg nu :-) Kvällen avslutades sedan med Nintendo-Wii battles och sedan var det raskt hem i säng framför dubbelavsnitt av Entourage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback