BUS


Nyaste tillskotten i mitt badrum är dessa BUS-produkter från irländska Vita Liberata som jag ska få testa. Märket är den första på marknaden som är helt doftfri och parabenfri och används av en drös kändisar i både England och Hollywood. Man fick även en appliceringshandske (en sk. Tan Mitt) till för ett jämnt resultat, samt för att slippa bruna handflator.

Men frågan är - kommer jag att våga? Jag har nämligen aldrig använt brun-utan-sol innan då jag alltid varit livrädd för att bli orange och fläckig t.ex. men tydligen ska man ej bli det av denna. Brunt och jämnt ska det bli, enligt andra som använt produkterna (dock fick de testa den mörkaste nyansen i serien). Mina jag har fått är tonade gel-produkter som ska ge en solkysst och naturlig färg.

Dessutom torkar den på endast några sekunder, så man slipper gå omkring naken i flera timmar och kladda ner hemma. Sånt kan ju bli lite av ett problem då jag har en helvit heminredning.

Produkterna kostar ca 250 - 295 kr och finns på Eleven, Nelly och Pashion.


Återkommer självklart med hur det gick!





Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är klart att du måste testa! Haha annars kan du skicka grejerna till mej så testar jag åt dej och skriver en recension . Det var väl en bra deal? ;)

2010-03-12
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Postat av: Ida

Var jättelänge sedan jag använde bus. Om den är så bra som den låter kanske man ska gruna lite inför vårens bara ben och armar :)

Postat av: La Linda

De andra två tjejerna verkar ju älska det, och det såg super ut på dem! :) Kanske testa på benen bara?



Och du, de där fiiina blusarna du beställde från H&M,har du fått dem? Vad tyckte du? Jag är i valet och kvalet.



Och synd att du inte kunde komma på partajet! :( Vi får ta en födelsedagsdrink du och jag istället! :)



Kram!

2010-03-12
URL: http://www.lalinda.se
Postat av: Sofie

Jag brukar inte tåla brun utan sol, får hemska utslag så syftet med att få en sexig solbränna förvandlas till rödprickig gris. =) Skulle vara så tacksam att höra hur det gick för dig. Såg ju att denna va paraben fri. Kankse är det de jag inte tål?

Har du haft problem med andra krämer? Kommer att läsa vidare för resultat... Trevlig blogg!

2010-03-15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback