Svett yoga

Det blir ett svettigt avslut nu i helgen, då jag på söndag ska köra Bikram YogaduCalme. Jag var på ett pass i fjol, och då jag har ett presentkort för 2 pers kvar att utnyttja har jag bokat tid för mig och bästa Wille som jag tar med mig.

Det är alltså yoga 1,5 timme i 40 graders värme. Varför så varmt tänker man? Värmen bidrar nämligen till att musklerna och lederna blir mjukare, man får bättre blodcikulation och då man svettas floder blir man av med div. slaggprodukter och gifter. Man känner sig verkligen fräsch efteråt kan jag tala om.


Bild lånad från duCalme



Kommentarer
Postat av: Erika

Det där låter ju nyttigt, skulle jag vilja testa!

2010-03-04
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

låter grymt härligt trots värmen!

Postat av: Therése | Stylish-B.se

Det hade jag velat testa på.

2010-03-04
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Daniel

Så hälsosamt å nyttigt!!



MEN GUD SÅ man svettas - helt otroligt!

Postat av: p'

hej! såg att du hade börjat med hårkontroll tabletter för ett tag sedan, kan du inte berätta lite om du har märkt någon skillnad sedan du började med dem? =)

2010-03-04
Postat av: Anonym

Härligt asså!

allt tip top?

2010-03-04
Postat av: kajsaa!

Härligt asså!

allt tip top?

2010-03-04
URL: http://flikkbarn.blogg.se/
Postat av: Ida

Låter härligt med värmen! Jag som frusit konstant i fyra månader nu skulle verkligen njuta!

Postat av: Sandra

Jag har varit sugen på att testa på yoga länge nu. Är bikram yoga "bättre" än vanlig yoga? Jag har blivit ganska stel under vintern så man kanske kan tänja på ett annat sätt om det är varmt i rummet och musklerna slappnar av mer, eller tänker jag fel nu? :)

Postat av: frida

Fiin blogg :)

Postat av: Sanna

Så härligt med yoga!

Postat av: ..:Sarah:..

Nu blev jag riktigt avis :) ska ta med min yoga kompis mot storstan en dag och köra de där..

Postat av: Sara

jag har flera kompisar som håller på med det där. Dom säger att det är så grymt jobbigt men otroligt skönt. Hade själv velat prova :)

Postat av: erica

verkar jätteskönt ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback