Fullspäckad helg

Det har varit en sjukt aktiv helg kan man säga. Här kommer en liten bildbomb från helgens bravader.


Lördag: IKEA besök där jag bl.a köpte ett superfint sängbord. Kom i efterhand på att den är likadan som min vän Jenny´s. Så blir det när man har lika smak :-)



Invigde mina nya Hunter stövlar och strumpor med en promenad och tog fina bilder i solskenet uppe på Fåfängan på Södermalm.


Var även hemma hos The Biddles en stund och togs hand om som vanligt. Förutom den smarriga äppelkakan mumsade jag och mamma på världens godaste mango.


På kvällen träffade jag min kära vän Carina och vi åt middag på Vapiano i Gamla Stan (ett av våra favvoställen).



Även jag och Carina har samma smak. Utan att vi visste om det i förväg hade vi (nästan) likadana stövlar och väskor. Hennes LV-väska är relativt ny och min är ca 2 år gammal, därav kulörskillanden på skinnet :-)


Söndag: Träffade darling Wille på stan och ät en smarrig sallad på Café Hurtig, där man kunde komponera sin egen sallad.


Efter lunchen hälsade vi på Carina och hade Disneymys. Jag hade inte sett The Little Mermaid sedan jag var 8 år, hade glömt bort hur pass underbar den är!


Efter filmen var det raskt iväg till det extremt jobbiga och svettiga 40-gradiga Bikram Yoga-passet på duCalme.


Nyduschad och fräsch mötte jag sedan upp fina Stephanie och vi såg Alice i Underlandet i 3D. Jag som alltid varit ett stort fan av både Tim Burton och Johnny Depp älskade filmen. Innan allting började dök filmpersonalen upp som några av karaktärerna.



Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

mm, mango! fraktade hem 3 kg från dubai :D super god, mjuk och smälter i munnen!



Föresten, jag har aldrig ätit på vapiano men tänkte göra det i helgen. De har nästan samma meny som en italiensk restaurang i dubai. Där är mina favoriträtter förrätten carpaccio och pastarätten fungi e panna. Har du testat någon av dem där eller vilken är din favorit? :)



Måste föresten testa den där salladen på café hurtig ;-)

Postat av: Jadsia

Det är det jag tycker bäst om LV väskor, dom "åldras" snyggt!!.

2010-03-09
URL: http://jadsia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

din lv är faktist mycket finare just för att den har åldrats så fint :)

2010-03-27
Postat av: Totty

<a style="color: black; text-decoration: none;" rel="dofollow" href="http://www.google.com">Great</a>

2010-10-29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback