Photoshoot, picknick + Josefina

Klockan är efter midnatt (ja, jag vet att jag måste fixa klockslag på inlägget. Håller på och får hjälp med det) och är precis hemkommen efter en extremt trevlig kväll tillsammans med min vän Daniella.

Vi började med att mötas upp ca halv fem på Östermalmstorg för att sedan promenera längs Djurgården, där vi picknickade vid vattnet och åt bl.a mina chokladmuffins. Med mig hade jag även systemkameran med en extern blixt jag inte testat ännu, så det blev en flera timmar lång photoshoot då vi tog vackra sommarkort.

Vi avslutade sedan kvällen med varsitt glas rosé i kvällssolen på Josefina. Nu håller jag på med alla extremt fina bilder som togs!


Kommentarer
Postat av: Em

Jattesnygg outfit langst ner!!

2010-07-21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback