M/S Gerda

Fredagkvällen spenderas i solskenet med både gamla och nyfunna vänner (från midsommar), sippandes på rosé. Den flytande sjörestaurangen Gerdas är lite av ett brathak vilket jag inte alls gillar, men själva stället och läget är rätt fantastiskt ändå, och med underbart sällskap som jag hade störs man inte lika mycket av alla show-offs och gubbar som vill bjuda en på skumpa.



Brunettes have more fun! Jag, Cecilia och Lina


Cissi har det turkosa halsbandet från Cocoo.se, likadan som jag har fast i alla 4 färgerna :-p (svart, créme, turkos och orange).




Sablar! ;-)

Kommentarer
Postat av: stephie

nice!

Postat av: Emma

Tack finis! :-) Nu har jag också färgat håret, blev rätt likt din färg! Bild på det kommer! :-) Puss!

2010-07-05
URL: http://modenessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback