Lexington Clothing Co. spring/summer 2011

Efter poolbad, lite shopping och cocktails i solen avslutade vi vår tisdag med att gå på Lexingtons modevisning som arrangerades av Micael Bindefeld.

Visningen hölls passande nog på Fotografiska vid Stadsgårdshamnen och kända modellen Vicky Andén öppande visningen på gräsgången med en batikklänning alla tappade andan för. Själv föll jag även för en väska och en keps jag definitivt kommer att införskaffa. Ska se till att försöka hitta bilder på dessa så in får se mina favoriter.



Jag och alltid lika vackra Nanna från TV4 dricker lite bubbel under minglet innan. Jag invigde dessutom min nya klänning från H&M som shoppades efter spabesöket.

 


Förutom visning bjöds det även på en smarrig sommarbuffé.


Min första Lexingtonhandduk som man fick - nu är jag fast och vill ha hela setet :-p


Flickor i blått. Jag och Steph <3


Kommentarer
Postat av: Angel

Lexington e snyggt.

2010-07-01
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där salladen vart jag lite nyfiken på, berätta mer! :) Kan du inte göra ett inlägg om mat, alltså vad du brukar laga, dina favoriter :) Skulle vara kul! Enkla mellanmål, ja allt! Du verkar vara duktig på sånt =)

2010-07-01
Postat av: Anna

Lexington har fina saker. Gillade din blå klänning. Vilken avdelning är den från? Köpt i butik eller nätet?

2010-07-02
Postat av: Burlesque

klänning är super fin :) och du också!

Postat av: Johanna

Måste bara säga att du klär fantastiskt bra i brunt hår!

Postat av: Malin

Älskar Lexington, har massor därifrån :)

2010-07-04
URL: http://moollys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback