Grilla!!!

Från 11.30 till 18.00 igår låg jag och en killkompis och solade och badade i Rålis, stekning på hög nivå mao. Sedan joinade jag Linda, Maria, Olivia och några fler på en mysig picknick i samma park. Shit vad jag älskar sommaren!


Efterätten: Marshmallows och jordgubbar.


Efter en hel dag innan med sol och bad (och ett psykiskt trauma efter bajjamajja-besöket) var man ju knappast sitt fräschaste med t.ex. lockigt och skitigt hår. Men en glad, solbränd och sommarpräktig skit var jag trots detta tack vare god mat och fint sällskap.

Girlsen blev förresten inte ALLS överaskade över att jag hade med mig en filt med rosmotiv på :-)


Paj och sallad är alltid bra picknick-käk.


Jag, Maria, Linda och Olivia


Kommentarer
Postat av: Erika

Fina tjejer! =)

2010-07-09
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Tobias

Såg helt ok ut :D nice!

2010-07-09
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback