Pole pics


Mina förväntningar innan tävlingen var att man skulle få bevittna avundsvärt snygga tjejer och att alla bidrag skulle endast anspela på sex. Hur fel hade jag? Vissa var snygga absolut (trots den avslöjande belysningen då man såg vartenda cellulitgrop), men dock riktiga atleter. Extremt vältränade med endast muskler på kroppen iklädda sport-bh och hipsters.

Det var ren akrobatik på hög nivå, och även elegant och vackert. Jag hade hakan i golvet vid flera tillfällen, vilka tjejer! Hade inte pole-dance förekommit från början på strippklubbar hade den nog varit verksam som en gymnastik-gren i världsmästerskap och OS, helt klart.




Då vi var VIP blev vi bjudna på godis, och skumpa med apelsinjuice. Vi fick även sittplatser framför scenen, lyx!


Det glada gänget som bevittnade de atletiska tjejerna på stången: Jenny, Terese, hennes make Glenn, Wille och jag.

Då jag hade skitigt hår och en allmän "bad hairday" satte jag bak håret i en stram knut. En bekant till mig som var där kände inte ens igen mig, då varje gång vi setts har jag har haft glamoröst, utsläppt hår. Det är skoj vilken skillnad håret gör på ens utseende, jag ser t.ex genast mycket äldre och mognare ut med uppsatt hår.

Jag körde iaf vidare på den vuxna och damiga stilen med pärlörhängen, kofta med volanger från Odd Molly, topp och jeansleggings från H&M och bruna skinnstövlar från Nilson.




Artisten Sandra Dahlberg mimade till sin nya singel och hon hade 2 st lättklädda killar som sällskap på scenen ;-)

Fler bilder kan ni se på Finest´s hemsida.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag såg några filmklipp från den kvällen...heeeelvete vad dem måste vara starka!

2010-01-24
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Erika

Grymma bilder!!!

2010-01-24
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad tufft att se! De ser ut att var högt upp på pålen! Men vad hemskt om sånna vältränade tjejer med endat muskler på kroppen har synliga celluiter, hur ska då en vanlig människa klara sig?

Killarna såg trevliga ut, hehe ;)

Postat av: Jessica

Hej Kelly!



Jag skulle vilja börja att dansa pole-dance i Sverige. Vet du vart jag skall vända mig angånde det?



Söta ni var!



Kram Jessica

2010-01-24
Postat av: Emmah's Closet

fasen vad grymt att se det live!:)

Postat av: Jessie James

Åhh så kul! hade också velat vara där.

Jaja kanske nästa år ;)

Postat av: Jenny

du har du ett mail me lite pics :-*

2010-01-25
URL: http://vofflan.blogg.se/
Postat av: Josefine<3

Du passar ju jätte bra i uppsatt hår ju!!

2010-01-25
Postat av: Emelie

De lättklädda killarna är ju mina gamla grannar.. haha :-)

2010-01-25
Postat av: Anonym

blir sugen på att testa

2010-01-28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback