Nails

Det var inte endast orkidéer som stod på dagordningen igår, utan även ett återbesök hos (perfektionisten) Emelie på Nagelmakeriet som jag går till var 4e vecka, en riktig stammis mao.

Mina naglar är helt mina egna, men förstärkta med en rosa och en mjölkvit gelé som inte är lika skarp som den vanliga vita. De var dubbelt så långa innan, då de växer som ogräs, så jag valde att korta ner dem. På fotona nedan ser ni hur otroligt fina de blev.

Priser:
Första gången: 600-700 kr
Återbesök: 480-580 kr
(Det billigare alt. är tider innan kl 17).

Bokning: 0739-84 64 63



Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Nej jag menar val det! Usch. Det ska ju atas "farskt", haha :) Dom har sushi pa Spinney's(som Ica..) for typ 25sek, men ja betalar hellre 60sek for att ga till Sushi resturangen som ligger pa vagingen ovan i food courten :)

Postat av: Denise - personlig blogg om mode & vardagen

Ursnygga!

2010-02-03
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilka häftiga bilder!

2010-02-03
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Erika

Missa inte min bloppis från 25 kr

Bla topshop, tiger of sweden, J.Lindeberg Pepe Jeans m.m allt till fynd priser :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback