Black & White

Gårkvällen var otroligt trevlig och fint anordnad, som vanligt av the Bindefeld crew. Det förekom en massa mingel med fina människor man lärt känna (så pass att jag totalt glömde bort chokladpralinerna!), goda tilltugg, bubbel, snygga manliga modeller och ett live-framträdande av Therése Granqvist.


Foto: Stureplan.se

Jag anlände festen i min enkla jobb-outfit, så jag lät klackarna stanna hemma. Däremot pimpade jag upp mig med mina vackra pärlsmycken.

Cardigan, klänning och leggings, Gina tricot
Stövlar, Bianco
Väska, Friis & Co.
Pärlsmycken, Cocoo.se
Rävpäls, vintage
Kappa, VILA
Vantar, Friis & Co.




Kommentarer
Postat av: Emmah's Closet

va fin du var :)

Postat av: Erika

Snygging Kelly!

2010-02-16
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken fin outfit!!

2010-02-16
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: Helene Lj

fin väska vad heter denna modellen vart finns den att köpa?är nämligen ute efter just denna väska

kram helene

2010-02-28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback