7 things

Fick en utmärkelse "kreativ blogger" + en utmaning av Wille där jag ska avslöja 7 saker om mig:

1. Jag är vänsterhänt

2. Jag älskar att äta choklad till allt och "blanda". Som t.ex. chokladkaka eller en mars/japp i en färsk baguette, eller choklad och chips. Att stoppa dumle och popcorn samtidigt i munnen är ännu en favorit på bio.

3. Jag har gått i sång/musikklass 4an till 9an. Man fick göra en sångaudition i 3an som i "Idol". Jag spelade även tvärflöjt under alla dessa år, och riktigt duktig var jag. Tråkigt att man lade ner det.

4. När jag var 5 år började jag skolan i England, och var klädd i en komplett skoluniform med blazer, skjorta, slips, kjol och knästrumpor. Ska se om jag hittar några gamla bilder att visa.

5. Jag äter sällan frukost, förutom på helgen. Jag är för morgontrött på vardagarna.

6. Jag kan engelska flytande och talar med ett brittiskt uttal. Får tacka min pappa + hemspråkslärare under grundskolan för den biten.

7. Jag har sjukt många vänner och kompisar, men knappt några vänner av det motsatta könet, vilket jag tycker är jättetråkigt. Supertrevliga bekanta som man träffar på ibland har man ju, men killar har svårt att se mig endast som en vän av någon anledning. Att jag skulle vara vänner med mina expojkvänner finns inte på kartan heller. Tur att jag har min Wille :-)



Kommentarer
Postat av: Wille

Men du är för gullig Kelly!



Två saker förvånade mig - visste inte att du är vänsterhänt, heller inte att du gått i musikklasser. Jag är nämligen också vänsterhänt och gick i musikklasser 4:an till 9:an!



Love u!



xoxo i hela



//Wille



http://willesvarld.blogg.se

Postat av: Erika

Haha, kul! Himla söt bild på dig med =)

2010-02-12
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: elvira ♥

på eleven.se :D<3

2010-02-12
URL: http://ehlvira.blogg.se/
Postat av: Alexandra

du passar grymt bra i den nya hårfärgen!

Postat av: Tindra

Hej söta Kelly! Har du satt i "riktiga" extensions nu eller är det fortfarande clip ons du använder, och har färgat i samma färg som ditt hår?



Fint är det iaf, gillar färgen mycket!

2010-02-12
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hejsan!

Hoppas du får en fin helg, och en bra allahjärtansdag på söndag!

Kram Erica



http://erica.myshowroom.se

2010-02-13
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Kul att du gjorde utmaningen när du fick den av mig 30 januari.

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fast jag ser nu när jag kollar igenom kommentarerna att jag tyvärr glömde skriva till dig att du fått den av mig. Ber om ursäkt för kommentaren ovan.

Postat av: Emelie

Åh jag älskar kombinationen choklad+chips, schweizernöt+sourcream ska det vara! Måste prova dumle och popcorn haha! :D

Postat av: KELLY SVARAR:

Tindra: Tack! :-) Det är fortfarande clipons jag använder. Köpte dem innan frisörbesöket och bad min frisör köra i samma färg - och otrolig som hon är lyckades hon få till exakt samma färg utan problem :-)

2010-02-13
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Maria

Kelly! Jag har läst din blogg så länge jag kan minnas... men jag har ALLTID velat höra dig prata engelska.. Jag fullkomligt älskar den brittiska accenten! Varför inte lägga upp ett litet videoklipp där du te.x. ger oss en liten rundtur i din lägenhet på engelska? Eller något liknande! Hade varit superkul att höra!!

2010-02-14
Postat av: Maria

Kelly! Jag har läst din blogg så länge jag kan minnas... men jag har ALLTID velat höra dig prata engelska.. Jag fullkomligt älskar den brittiska accenten! Varför inte lägga upp ett litet videoklipp där du te.x. ger oss en liten rundtur i din lägenhet på engelska? Eller något liknande! Hade varit superkul att höra!!

2010-02-14
Postat av: AMANDA FALK

JIPPIE :D äntligen lite "sanningar" om dig, alltid kul att läsa det personliga om dig Kelly, hehe, annars får man väl se till att träffa dig på tunnelbanan igen så man får reda på lite skvaller utanför bloggen!

Skummt det där med choklad i baguetten bara, låter konstigt! Men jag måste se en bild på dig i fin skoluniform ;-)

Hoppas du har en mysig alla <3-ans dag!

Postat av: Fanny

Har inte heller många nära kompisar av det motsatta könet, jag tror helt enkelt inte att det går för att någon alltid vill något mer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback