Från kungligheter till bloggare

Conrad Tyrsén kammade hem segern som Årets Konditor 2009 och förutom att baka flitigt i svenska kocklandslaget (Sverige kom 2a nyligen i VM!) har han gjort ett flertal tårtuppdrag åt kungafamiljen, bl.a Victoria och Daniels omtalade bröllopstårta.

Jag var ensam om att få det exklusiva erbjudandet att med en vän få baka tillsammans med Conrad i mitt eget hem med Arlas nya smaksatta gräddsorter. Dock är inte min lägenhet helt i ordning efter renoveringen + ont om plats så vi stökade loss i Ellinors fina kök.

Efterätterna är komponerade av Conrad själv och finns på Arlas hemsida. Fantastiskt goda var de! Stort tack till PRAT PR, Arla och självklart Conrad! Var en otroligt trevlig kväll, som var långt ifrån sockerfri. Beröm fick vi också :-)













Bloggande baker-babes!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser sjukt gott ut!!! Skicka mig lite:-)



Tror du skulle gilla www.litdeparade.se :-D



Kram

2010-12-10
Postat av: Fanny

Ju mer jag läser din blogg desto bättre tycker jag du passar som brunett. Det var modigt av dig att våga färga och det ser riktigt bra ut :)

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad gott det ser ut. :-)

Postat av: Caroline

är den grädden god? med smaksatt choklad? nyfiken på det. :D

2010-12-11
URL: http://jenilorac.blogg.se/
Postat av: ihebgjtbr

Hur mkt får du betalt för att göra reklam heeeela tiden?...-.-

2010-12-11
Postat av: J

Jag har tröttnat på att du hela tiden har sponsrade inlägg, din blogg kändes mycket genuinare och bättre förut. Nu har du knappt ett enda inlägg som inte är sponsrat.

2010-12-12
Postat av: Kelly

Märkliga ni är, bortsett från Mrgizmo-inlägget med mobilskal har jag inte ett enda sponsrat inlägg?!?



Allt annat jag bloggar om har jag köpt med egna pengar.



Att Conrad kom och bakade med oss var ju jättecoolt, sedan var det ju självklart reklam för Arlagrädden, men vem tackar nej till att baka med honom?

2010-12-12
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Jenny

Vad coolt att du blev tillfrågad om detta! Och vad jag tror de ovan menar är nog alla events du går på och sen bloggar om. Och enligt min åsikt är det inte att dina inlägg är sponsrade, utan du tar rapporteringen av dem på större allvar, vilket jag också skulle göra. När "goodiebagsen" gjorde entré på alla events och man var så nyfiken på vad som var i kunde man alltid lita på att hitta svaret i din blogg. Och man gick till din blogg på grund av (men inte bara såklart) detta. Jag har följt din blogg sen i stort sett du började blogga (och det var typ dig och Engla man loggade in på varje dag) och håller med om att bloggen har förändrats, men vem har inte det ?!?

Postat av: Dżemka

good blog!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback