Parken

Efter paraden begav vi oss till Sjöhistoriska där Pridepark höll hus. Det var jag (faghagen) och 4 gossar (som döpte mig till Kylie) och lite senare joinade Tony Irving vårt sällskap. Var längesen jag hade en sån rolig kväll, underbart!





Too cool for school!


Lady Gaga var där!


Best friends forever! Wille ger sin legendariska porrblick.



Tony et moi.


Självklart såg vi Sandra och Jonathan uppträda.



Wille sjöng karaoke!


Det blev bananas med dessa "isbitar", detta är en snäll bild. De ocensurerade bilderna finns på facebook :-p


Lite småsvettig efter en del dans. Note to self: Köp en kepa.

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Nu måste jag in på fejjan o kolla hahaha

2010-08-02
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Jess

Hej! Läste din blogg för nåt år sen, försvann ett tag och har nu hittat tillbaka igen, kul tycker jag! =)



Tänkte fråga vart dina kläder kommer ifrån på bilderna i detta inlägg (jeans, linne & kofta)? riktigt snygg outfit!



Kramar Jess

2010-08-04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback