Fruity

Min frukost, såhär vid lunchtid. En salig blandning av frukter. Får hoppas att åtminstone någon C-vitamin kan hjälpa mig på traven. Idag är jag hemma och känner en viss panik inför allt som måste göras under veckan, jag måste bli bra!



Världens lyxigaste fruktsallad har man lyckats knåpa ihop med hallon, jordgubbar, mango, gul kiwi, vindruvor, persika och passionsfrukt. Men det smakar ingenting, och jag har varken aptit eller ork att äta den nu när den är färdig...suck! Jag hatar verkligen att vara sjuk.


Kommentarer
Postat av: Olivia

åh herre.. skulle nästan kunna döda för att få det där! :o

2010-08-04
Postat av: Josefin

Dubbla doser med KanJang brukar hjälpa mig. Från att tidigare haft veckolånga förkylningar så går de numera över på några dagar. Det enda "hokuspokus" jag tror på :)) Kanske värt att testas?!

2010-08-04
Postat av: ida

Åhhh Kelly, det där ser helt underbart gott ut. Ha en fortsatt trevlig dag.

Med vänlig hälsning



Ida Krantz

2010-08-04
URL: http://iamwhoiam.devote.se
Postat av: Erika

Ser riktigt mummigt ut =)

2010-08-04
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback