Eeeeeh, smack, såååå!

Det märks att jag INTE är van vid videobloggning. Helt plötsligt säger jag "eeeeh" efter varje mening, smackar högt och pratar långsamt med konstpauser...hahahahaha! Men så blir det när man kör utan "inövat manus" med videobloggnerver, lite som att prata in på en telefonsvarare när man inte är beredd. Får...eeeeh....smack....skylla på det....eeeeeeh! ;-)

Jag har haft en fantastisk dag verkligen och TACK för alla era gratulationer (och att ni tycker jag ser yngre ut uppskattades också, mucho gracias!) ;-) ♥



Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag skulle ALDRIG kunna videoblogga så jag tycker du är grym oavsett vad :)

2010-08-06
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: nickie

riktigt bra :) haha söt röst hade du också! Hade inte tänkt mig att du skulle låta så där, hihi (a)

2010-08-06
URL: http://nickie.webblogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag tycker din videoblogg var bra! Och du har trevlig röst :)



Grattis i efterskott!

2010-08-06
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Sandra

Gud du låter inte alls som jag hade föreställt mig!! Trodde du hade en ljus kvinnlig röst men den var ju mer mörk än jag trodde, tänk vad man kan luras=) Kul med video men skaffa bättre kamera den suger ju=)

2010-08-06
Postat av: kim

guuud vad mysig du låter! (: <3

2010-08-06
Postat av: Stine

Du är inte alls som jag hade föreställt mig, man känner sån värme ifrån dig när du pratar, jag läser din blogg varje dag, är inte så bra på att skriva en hälsning, men nu så :)

Vi delar samma galna ros och rosa frossa hehe

Kram Stine

Postat av: Sandra

Kul med videoblogg! :D Lustigt det blir när man plötsligt får röst på någon man bara sett på bild förut xD Har inte tänkt på att du har sthlmsdialekt!



Stort grattis i efterskott <3

2010-08-07
Postat av: Therese

Det blir alltid lustigt första gången man hör en bloggares röst som man följt i bilder och text länge. Man har som byggt upp hur rösten ska låta men har alltid fel :)

2010-08-08
URL: http://ltherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback