Maxi

Igår föll jag för reklamen som gått ett tag för denna klänning hos Ellos. Älskar den orientaliska stilen på denna och maxiklänningar ligger mig alltid varmt om hjärtat på sommaren.

Kvinnlig och gudlinnelik känner man sig när man strosar omkring i en maxiklänning, och looken blir komplett tillsammans med långt utsläppt hår alt. en slarvig fläta och sedan stora halsband och armband. Många som köpt denna klagar på den djupa u-ringningen men jag som är petite och har liten byst brukar klara av detta bra, utan att se vampig ut. Med en rabattkod som jag fick hemskickad fick jag även 100 kr i rabatt.


Bilder: Ellos.se


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har vunnit 2 biljetter till Eclipse!

Skicka namn och adress till [email protected] så skickas biljetterna hem till dig :)



Kramar

Sandra

Postat av: Erika

Den är verkligen fin =)

2010-04-28
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Sanna

fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback