Dinner & a movie

Efter en mycket lång dag igår begav sig en trött och sliten Kel iväg till stan för att möta upp vännen Daniella. Vi begav oss till John Chris, där jag förtärde en "ljummen pastasallad" med kräftstjärtar som i själva verket var iskall. Men god var den!

Sedan blev det ett spontant biobesök, och filmvalet blev "The Bounty Hunter" med charmiga Jennifer Aniston, vars ben jag skulle döda för och stilige Gerard Butler. Trivsam film, men inget man måste se nu på bio direkt. Hyr den hemma sen!



Kellybelly


Dannipanni (som alltid har något turkost på sig, härligt med folk - som jag - som har sin egen nisch)


Kommentarer
Postat av: Erika

Den filmen vill jag med se =)

2010-04-14
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Carros skönhet&hälsa

Salladen såg riktigt god ut :)

Postat av: Emelie

Du är så naturligt söt! :) Hoppas du haft en bra dag!

2010-04-14
URL: http://emelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback