Too good to be true!


Jag har blivit helt frälst på denna "godis" på bilden ovan. Och nej, jag har inte börjat att banta och äter denna istället för en lunch eller middag (då den är en måltidsersättning). MEN de är ultimata att ha med sig i väskan när man är ute och shoppar och är "on the go" direkt efter jobbet, eller om man ska träna efter jobbet och inte ätit något sen lunch.

Det var en arbetskollega som presenterade denna för mig och sedan dess är jag hooked. Andra såna här proteinbarer m.m. kan verkligen smaka jätteäckligt med en märklig konsistens och lämna munnen snustorr men denna smakar exakt som en saftig och god Japp eller Mars, man kan knappt tro att det är sant då den är "nyttig" med hög halt av protein, mineraler och vitaminer.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh den ser verkligen jätte smarrig ut!

2009-09-07
Postat av: Ulrica

Hmmm det brukar ju kännas som man har sågspån i munnen när man testar sånna måltids bars. Kanske värt att prova denna.

Postat av: dumb_blonde

Haha, sitter just i detta nu och tuggar (man får ju tugga ganska mycket) på en sån när jag läste detta inlägg!

Postat av: anki

finns den på vanliga mat affärer? sen undrar jag om shampoot du pratade om TResemmè finns de i butik än`?

2009-09-07
Postat av: Emelie

håller helt med! :D

2009-09-07
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sant, de är verkligen inte torra, snarare tvärtom. Pappret brukar vara helt kletigt när man öppnar dem. Jag skulle kunna käka hur många som helst=)

2009-09-07
Postat av: cilla

Tack för tipset! Alltid bra att ha nåt liknande i väskan, och om det dessutom är nyttigt gör det inte saken sämre. ;)

2009-09-08
URL: http://znoddaz.blogg.se/
Postat av: Liuza

Tack för tipset :) jag bantar just nu men ibland blir jag sötsugen, då är den här perfekt!

2009-09-08
URL: http://liuzaa.blogg.se/
Postat av: vesna

älskar dom, dom e så goda :)

2009-09-09
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag brukar ata kellogs proteinbars till frukost ibland, finns massa goda smaker. Bla en som smakar som snickers typ :) Vet inte om dom saljs i sverige dock.. men ett tips om du skulle springa pa dom nanstans :)

Postat av: Rebecca

Såååå goda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback