Smycke & Klockmässa 2009

Jag har varit på mässa, dvs. inbjuden som "press" till en inköpsmässa för smycken och klockor och det var mycket roligt då jag är riktigt svag för dessa två kategorier. Vart denna hölls får jag inte avslöja då innehållet i mässan var värd mycket pengar, som t.ex en prydnad för 2 miljoner som jag fick klämma på :-)


Jag och samtliga inbjudna blev upphämtade med buss från stan för att åka till mässan. Väl på plats fick vi även gratis buffélunch samt en taxicheck att ta oss hem till Stockholm med. En mycket trevlig dag sammanfattningsvis med mycket inspiration, samt nya trevliga människor man fick träffa.


Moderådet presenterade en trendspaning, ett inlägg om det kommer lite senare...


Choklad fanns överallt! Här sitter jag och nibblar på en chokladpralin innan presentationen satte fart.


Åsitas pimpar upp iPhone fodral.


Och kontorsmaterial. Men det är inget nytt för mig då jag har mina i rosa strass på jobbet (Betydligt billigare och lika fina från www.coolstuff.se)


Jag ÄLSKAR "boyfriendklockor" och ju större desto bättre. Denna från DIESEL fick jag testa och det är förmodligen den största på marknaden.


Fler enorma klockor i unisex-modell från nya märket Tendence. Aaah, underbara! ♥


Vägguren ska vara platta och smälta in i väggen som en tavla. Det var en mix mellan modernt och shabby chic som ni vet att jag älskar. Klockor från Nextime.


Äggkoppar värde 25 000 kr/st från A Jewel som gör vackra ting från orginaldesign av Carl Fabergé.


Detta ägg var verkligen "Kelly".


Till min förvåning plockade personalen fram denna åt mig, så jag kunde ta bättre kort. 2 miljoner kronor är denna värd!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Spännande! :) Om det var samma som Blondinbella var på har hon dock avslöjat var det var... Kram!

Postat av: Elin

Otroligt vackert, men så gjorde Faberge riktigt häftig design, kul att du fått se dem live :)

Postat av: Sara

jag är kär i klockan

Postat av: Emma

Vad mycket fint! Kul att gå på en sån mässa :-)

2009-09-19
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Erika

Många coola grejer måste jag säga :)

2009-09-19
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Anna

Wihuu mässan är på mitt jobb! ;-)

2009-09-19
Postat av: Stephanie

Jag skulle gått med Izza men ligger ju sjuk i flunsan :(

2009-09-20
URL: http://stephaniessecret.se
Postat av: J'adore Decor

Underbara guldägg! Skulle inte tacka nej till ett sådant ;-)..

Postat av: sabina

vart fick du tag på iphone skalen ? :)

2012-07-31
URL: http://sabinees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback